رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
لطائف الطوائف
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 12 رای
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 12 رای
✔کتاب لطائف‌الطوائف اثر مولانا فخرالدین علی صفی، از مهم‌ترین نوشته‌های طنز زبان فارسی است. این کتاب مجموعه‌ای از لطایف است که از قرن‌ها قبل باقی مانده و به اشکال مختلف در میان ناقلان حکایات طنز روایت شده است.
لطائف‌الطوائف کتابی دلپذیر و خواندنی است. این اثر مجموعه‌ای است از لطایف ارباب راز و خرد. لطائف‌الطوائف منحصر به شوخی و بذله نیست بلکه شامل حکایات لطایف نوا در کلمات، امثال و روایات مربوط به طبقات گوناگون جامعه‌ است و در چهارده باب آمده‌ است.
لطائف‌الطوائف جمع لطیفه‌هایى است که از گذشته باقى مانده است. این لطیفه‌ها، خلاصه مجموعه‌اى از لطایف‌اند که در طول تاریخ سینه‌ به‌ سینه نقل شده و در اثر این امر صیقل خورده و به صورت‌هاى مختلف باقى مانده است. گاهى حکایتى از چند مسیر آمده و به نام چند تن روایت شده است. این موضوع نشان مى‌دهد که لطیفه‌ها بیشتر از آنکه به شخص خاصى منتسب باشد دلالت بر حکمت خاصى یا ظرافت خاصى دارد که همین دلیل ماندگارى آن است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
khar tu khar
khar tu khar
1392/09/05

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی لطائف الطوائف

تعداد دیدگاه‌ها:
5
سلام. شما عزیزان واقعا منتظر این پیام هستید؟
سلام. من مولانا فخرالدین علی صفی نویسنده کتاب لطایف الطوایف هستم. چرا کتاب مرا برای دانلود گذاشته اید. من هزار سالمه ولی زنده ام و هنوز دارم می نویسم. موفق باشید.
بنده هم بسیار دنبال این کتاب گشتم، ولی نسخه کامل رو نیافتم.
[quote='Araghi']بسم الحق!
چطور کتابی رو که حتی وضعیت مالکیتش به درستی معلومتان نیست و به رغم گذشت نزدیک هزارسال ناقابل! از تألیف و بیش از سی سال از تصحیح هنوز مجاز به گذاردن لینک دانلودش نیستید جزو تازه ها روی پیش خوان صفحه نخست سایت قرار می دید؟![/quote]
واقعاً آفرین.
لطائف الطوائف
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک