رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
سرمایه - جلد 1
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 35 رای
نویسنده:
مترجم:
حسن مرتضوی
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 35 رای
ترجمه دیگر

کتاب سرمایه، اثری نوشته ی کارل مارکس است که نخستین بار در سال 1867 به دنیای ادبیات عرضه شد. این کتاب فوق العاده مهم و جریان ساز، تحلیلی تأثیرگذار درباره ی دارایی های شخصی و ارتباطات اجتماعی ای است که از آن ناشی می شوند. مارکس که بخش عمده ی کتاب سرمایه را در دوران تبعید خود در انگلستان به رشته ی تحریر درآورد، با بهره گیری از درک وسیع و جامع خود از جامعه ی پیرامونش، تحلیل ها و بینش هایی نوین را در عرصه ی مطالعات اقتصادی، اجتماعی و سیاسی رقم زد. او با بیان این که کاپیتالیسم باعث گسترده تر شدن روزافزون شکاف میان ثروت و احساس رضایت از زندگی خواهد شد، به حاشیه رانده شدنِ آن را پیش بینی کرد و اعلام نمود که جای سرمایه داری را نظامی خواهد گرفت که مالکیت مشترک ابزار تولید در آن وجود دارد. کتاب سرمایه به سرعت نزد رهبران احزاب سوسیال دموکراتیک، به خصوص در روسیه و آلمان و در نهایت در تمام جهان، محبوب شد و به کتابی تبدیل گشت که دوست و همکار مارکس، فردریک انگلس، آن را «کتاب مقدس طبقه ی کارگر» نامید.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
khar tu khar
khar tu khar
1392/09/04

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی سرمایه - جلد 1

تعداد دیدگاه‌ها:
1
دوست عزیز کتاب سرمایه جلد اول خیلی وقته که تجدید چاپ نشده و در بازار به سختی میشه پیداش کرد.نشر لاهیتا جلد دوم سرمایه رو امسال چاپ کرده
سرمایه - جلد 1
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک