رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
آموزش نحوه بخیه زدن در پزشکی
امتیاز دهید
5 / 5
با 6 رای
امتیاز دهید
5 / 5
با 6 رای
زیر نظر: علیرضا کلانترمعتمدی

این کتابچه در واقع ضمیمه یک سی دی آموزشی نحوه بخیه زدنه و در یک کنگره آموزشی به پزشکان به رایگان داده شده و من اون رو دوباره تایپ کرده ‌م. واضحه که بخیه زدن یک مهارت صد در صد عملیه و در هیچ کتابی نمیشه اون رو آموزش داد. بنابراین چنین انتظاری رو از این کتابچه نداشته باشید. در واقع مخاطب این کتابچه در درجه اول پزشکان و در درجه دوم پرستارانه و در درجه سوم هم افرادی که بخیه زدن رو بلدن و به بالا بردن اطلاعات عمومی اون‌ها کمک میکنه.
این کتاب برای تبلیغ یه شرکت خارجی سازنده لوازم پزشکی تهیه شده و من برای اینکه جنبه تبلیغی نداشته باشه عکس‌هایی رو که در واقع تبلیغ محسوب میشه از اون حذف کردم اما اسامی تبلیغی انواع نخ‌های بخیه رو نگه داشتم. این کار رو به این دلیل کردم که این محصولات در بازار ایران هست و خوبه که اسامی تجاری اون ها رو هم بدونیم. امیدوارم مخاطبین این کتابچه که نمیتونن به این جور کنگره ها بیان بتونن بهش دسترسی داشته باشن.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
Hoomanmd
Hoomanmd
1392/08/15

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی آموزش نحوه بخیه زدن در پزشکی

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
آموزش نحوه بخیه زدن در پزشکی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک