رسته‌ها
کشتار نویسندگان در ایران
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 52 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 52 رای
از ص‍ور اس‍راف‍ی‍ل‌ ت‍ا پ‍وی‍ن‍ده‌ و م‍خ‍ت‍اری‌

این کتاب متضمن نکاتی است درباره چگونگی به قتل رساندن برخی نویسندگان, روزنامه نگاران و آزادی‌خواهان ایرانی, از عهد قاجار تا زمان کنونی .نگارنده برای هر یک از اشخاص, شرح مختصری از زندگی, فعالیت‌ها و مبارزات سیاسی و اجتماعی, معرفی آثار و اطلاعاتی نظیر آن, به دست می‌دهد .این اشخاص عبارت‌اند از :میرزا جهانگیر خان صوراسرافیل, میرزاده عشقی(مدیر روزنامه قرن بیستم), فرخی یزدی(مدیر روزنامه طوفان), محمد مسعود(مدیر روزنامه مرد امروز), کریم‌پور شیرازی(مدیر روزنامه شورش), حسین فاطمی(مدیر روزنامه باختر امروز), محمد مختاری(نویسنده) و محمدجعفر پوینده(نویسنده)
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
146
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
khar tu khar
khar tu khar
1392/08/13
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی کشتار نویسندگان در ایران

تعداد دیدگاه‌ها:
3
خیلی دردناکه که کتاب داره از آزادی قلم حرف میزنه ولی جای جای متن های اون رو با مارکر مشکی پوشونده اند

با سلام. در مورد این مطلبی که نوشته اید این مارک کردنها از جانب من بوده است که هنگام مطالعه با ماژیک قرمز مارک کرده بودم و متاسفانه موقع اسکن از بین نرفت و بر جای ماند .
راستش اولش که این کتاب رو دیدم فکر کردم منبع خارجی دارد حداقل در جمهوری وحشت چاپ نشده است اما متاسفانه چنین نبود چاپ 1378 با نظر وزارت محترم ارشاد ! خیلی دردناکه که کتاب داره از آزادی قلم حرف میزنه ولی جای جای متن های اون رو با مارکر مشکی پوشونده اند . یعنی حتی به متن های بعد از سلاخی ارشاد هم رحمی نکرده اند . ضمناً چرا از احمد کسروی هیچ صحبتی نشده ؟؟؟ فکر کنم همه دوستان جوابشو بدونن . به هر حال پیشنهاد میکنم بیخودی وقتتون رو برای مطالعه اون نذارین.
کتاب خوبیه ولی جای بسیاری از بزرگان توش خالیه................
کشتار نویسندگان در ایران
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک