رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
سیاهاب
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 23 رای
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 23 رای
✔️ جویس کرول اوتس داستانی تکان دهنده را که به صورت اسطوره ای آمریکایی درآمده است پیش روی خود می گذارد و از آن رمانی پرقدرت و بهت انگیز درباره قدرت سیاسی می آفریند. او در این اثر که سیاهاب نام می گیرد خواننده را با روایتی ماهرانه به دنیای گذشته و حال و نیز تن وجان قهرمان خود می برد. رمان "سیاهاب" جویس کارول اوتس، نامزد جایزه پولیتزر، با تصوری عالی و نگارشی زیبا به تحریر درآمده است.
کلی کلره یک دختر خوب بیست و شش ساله آرمانگرا است. وقتی در مهمانی چهارم ژوئیه با سناتور ملاقات می کند. در یک روایت حساب شده، ما به گذشته و حال او، ذهن و بدن او وارد می شویم. او به طور فیزیکی جذب این پیرمرد، و این قهرمان - و به زودی یک عاشق شده - است. کلی، در یک مهمانی شبیه یک کابوس سورئال است، تبدیل به تجسمی از زنان روشن و شجاع، با پذیرش آسیب پذیری و رمانتیک می شود که به قدرت برخی از افراد فرمانده جذب می شوند.
جویس کارول اوتس، یکی از استادان مشهور داستانهای آمریکایی، یک اثر جسورانه را به تحریر درآورد. "سیاهاب" عمیق ترین لایه های حقیقت بشری را آشکار می کند.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
ebne arabi
ebne arabi
1392/07/29

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی سیاهاب

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
سیاهاب
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک