رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
پنجگانه افسانه 1 : آشیانه افسانه
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 25 رای
نویسنده:
مترجم:
میلاد فشتمی
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 25 رای
«آشیانه افسانه» داستان ورود یک خواهر و برادر به یک منطقه حفاظت شده است؛ منطقه حفاظت شده ای که گونه های مختلف جادویی و اساطیری برای جلوگیری از انقراض نسل شان به آنجا پناه برده اند. در این پناهگاه تمام موجودات به لطف عهدنامه تأسیس منطقه از مصونیت برخوردارند و هرگونه سرپیچی از قوانین، عواقبی را برای موجود خاطی در پی دارد.
کریستوفر پائولینی نویسنده مجموعه میراث در رابطه با کتاب فوق می گوید:
«مجموعه آشیانه افسانه از چنان جذابیتی برخوردار است که من سه کتاب اول آن را ظرف مدت چند ساعت خواندم و هر کتاب از کتاب قبلی بهتر بود... کتاب فوق چون دری است برای ورود به دنیای خیال انگیزی که نویسنده در آن پناهگاه و مامنی برای موجودات اساطیری و افسانه ای ساخته و پرداخته و با هیجان فراوان شما را با خود تا بخش های گوناگونی از خیال می کشاند... »
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
دوقلوها
دوقلوها
1392/07/11

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی پنجگانه افسانه 1 : آشیانه افسانه

تعداد دیدگاه‌ها:
4
من هنوز تمومش نکردم ولی مجموعه خیلی قشنگ وجالبیه
این مجموعه فوق العادست البته جلد اول خیلى خوب نیست ولى جلداى بعدى همینجورى بهتر و بهتر میشن تا الآن جلد چهارم از همه بهتر بوده.به همه ى فانتزى دوست ها توصیه میکنم که این مجموعه ى فوق العاده رو از دست ندن.
کار امیر حسین(jupiter) همیشه درسته حرف نداره کارای صفحه آراییش برو ببین نشان اتنا رو عجب صفحه آرایی کرده یا اسرار نیکلاوس فلامل جاودان خیلی صفحه آراییاش قشنگه هر کی نشان اتنا رو می خواد می تونه به سایت زندگی پیشتاز مراجعه کنه و بگیرتش
پنجگانه افسانه 1 : آشیانه افسانه
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک