رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
قرآن و علوم طبیعت
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 38 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 38 رای
.
از سوی انجمن بین المللی علم و دین کتاب «قران و علوم طبیعت» نوشته دکتر مهدی گلشنی،استاد دانشکده فیزیک و رییس گروه فلسفه علم دانشگاه صنعتی شریف به عنوان یکی از کتب مرجع در زمینه علم و دین معرفی شد.
استاد نمونه و استاد ممتاز دانشگاه صنعتی شریف، برنده جایزه درس علم و دین از بنیاد تمپلتون آمریکا(بزرگترین جایزه مالی در جهان در زمینه علم و دین)، داور بین‌المللی جایزه علم و دین تمپلتون، دو بار برنده جایزه کتاب سال (ایران)
به گزارش دفتر ارتباطات پژوهشی دانشگاه شریف، انجمن بین المللی علم و دین که دبیرخانه آن در کالج سنت ادموند دانشگاه کمبریج قرار دارد، کتاب The Holy Qur'an and the Sciences of Nature (قرآن و علوم طبیعت) نوشته دکتر مهدی گلشنی، عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی شریف را به عنوان یکی از کتاب های برگزیده و مرجع در زمینه علم ودین معرفی کرده است.معرفی کتاب «قرآن و علوم طبیعت» در راستای پروژه این انجمن در گزینش کتاب های برتر در زمینه علم و دین از ادیان مختلف، مشتمل بر یک فرایند دقیق و چند مرحله ای بوده است که در آن از میان ۲۰۰۰ کتاب پیشنهادی و با توجه به نظرات بیش از ۱۰۰ متخصص این انجمن و دیگر متخصصان برجسته در حوزه های تاریخ، فلسفه، کلام و علم انتخاب صورت گرفته است.
این کتاب اکنون به چاپ چهارم رسیده ،و استقبال خوبی توسط اهل کتاب از آن صورت گرفته است،چرا که مطالبش تا حدود بسیاری به دور از تعصبات رایج (از سوی هر دو طرف نگاشته شده )
بخش نهایی این پروژه، چاپ کتابی مشتمل بر مقالاتی در مورد هر یک از کتب برگزیده توسط پژوهشگران برجسته این حوزه، می باشد، ضمناً انجمن بین المللی علم و دین دوره هایی از کتب برگزیده را به کتابخانه های مهم جهان اهدا می کند.
کتاب «قرآن و علوم طبیعت» که در سال ۱۹۹۷ میلادی در نیویورک به زبان انگلیسی و توسط دانشگاه های Binghamton و Brigham Young به چاپ رسیده تاکنون به زبان های عربی، سواحلی، اندونزیایی، تایلندی و آلبانیایی ترجمه و منتشر شده و ترجمه آلمانی آن در دست انتشار است.
دکتر مهدی گلشنی، استاد پایه ۳۳ و بنیانگذار گروه فلسفه علم دانشگاه صنعتی شریف است. وی در سال ۱۳۷۱ به عنوان استاد نمونه آموزش عالی کشور و در سال ۱۳۷۲ به عنوان استاد ممتاز دانشکده فیزیک دانشگاه صنعتی شریف از سوی وزیر علوم وقت مورد تقدیر قرار گرفت.
هم چنین دکتر گلشنی عضو هیات علمی دانشکده فیزیک دانشگاه صنعتی شریف با سابقه سال ها تدریس و تحقیق در حوزه ذرات بنیادی، مبانی فیزیک و نظریه کوانتوم است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
poorfar
poorfar
1392/07/09

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی قرآن و علوم طبیعت

تعداد دیدگاه‌ها:
3
دکتر مهدی گلشنی نویسنده ای توانا هستند. بنده کتاب "فلسفه فیزیک قرن بیستم" از ایشان را مطالعه کردم، کتاب بسیار پرباری بود. علاقه مندم که کتاب حاضر رو هم مطالعه کنم. با تشکر از poorfar عزیز بابت آپلود کتاب.
برنده جایزه درس علم و دین از بنیاد تمپلتون آمریکا(بزرگترین جایزه مالی در جهان در زمینه علم و دین)، داور بین‌المللی جایزه علم و دین تمپلتون، دو بار برنده جایزه کتاب سال (ایران)
تعریف نویسنده کتاب را زیاد شنیده بودم ،باید با این توضیح و تفسیر کتاب خیلی خوب و عالی باشد ..
سپاس از مسعود عزیز به خاطر این کتاب ارزشمند...:x:x
با تشکر از جناب پورفر.کتاب ارزشمندیست.
قرآن و علوم طبیعت
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک