رسته‌ها
آموزش و زندگی بهتر
امتیاز دهید
5 / 4.7
با 41 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.7
با 41 رای
.
در دنیای امروز بیش از همیشه متوجه تربیت کودکان شده‌اند و مسئله تعلیم و تربیت صحیح موضوع روز است، این کتاب یقین دارم یکی از کتبی است که می‌تواند برای معلمین و والدین راهنمای بسیار صحیحی در ساختن روح و جسم و عقل و دانش کودکان باشد.
برتراند راسل نزد همه افرادی که با فلسفه تربیت و تعلیم سر و کار دارند مشهور می‌باشد. او همه چیز را در این کتاب به‌وضوح و روشنی دیده و مورد بحث قرار داده است. صفات لازمه انسان کامل را تشریح کرده و این کتاب می‌تواند مانند چراغی راهنمای والدین قرار گیرد.
دیگر امروز با پیشرفت علم روان‌شناسی و مردم‌شناسی جای بحث نیست که باید به این نوع کتاب‌ها توجه داشت چون هر پدر و مادر سالم و عاقل، علاقه‌مند به‌بچه‌های خود هستند و آرزوی آن‌ها اینست که بچه سالم و عاقل و با تقوا تحویل جامعه دهند تا بتواند در آتیه زندگی بهتر و سعادتمندتری داشته باشند، ولی خیلی کم هستند پدران و مادرانی که واقعاً بدانند با بچه از روز تولد باید چه‌گونه رفتار کرد و چه نوع تعلیمات و راهنمایی‌ها در سال‌های بعد لازم است تا به آرزوی خودشان که سعادت کودک است برسند.
همه ما کم و بیش می‌دانیم که بچه‌ها در ابتدای تولد مانند ماده خامی هستند و این ما هستیم که باید به آن‌ها شکل و ترکیب صحیح و مفید بدهیم تا بتوانیم آن‌ها را خوشبخت کنیم.
همان‌طور که از نام این کتاب آموزش و زندگی بهتر و مفهوم آن برمی‌آید آموزش و پرورش کلید زندگی بهتر است.
گاهی این مسئله به‌فکر اشخاص می‌رسد که چرا فلان پزشک یا دانشمند موفق نیست؟ جواب این سؤال بسیار روشن است و خود نویسنده در جاهای مختلف این کتاب جواب داده و آن اینست که معلومات بدون شخصیت سالم نتیجه ندارد و یک انسان کامل باید علاوه بر معلومات کافی شخصیت و سجایای انسانی نیز داشته باشد تا در زندگی موفق شود.
http://bertrandrussell.mihanblog.com
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
169
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
f@rh@d
f@rh@d
1392/06/31
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی آموزش و زندگی بهتر

تعداد دیدگاه‌ها:
6
عالی خیلی کمک به من بوده این م+طالب من خانه دار+ هستم باعث شده اط+لاعاتم زیاد شود
8-)8-)8-)کتاب آموزش و زندگی بهتر یکی از کتبی است که می‌تواند برای معلمین و والدین راهنمای بسیار صحیحی در ساختن روح و جسم و عقل و دانش کودکان باشد.برتراند راسل نزد همه افرادی که با فلسفه تربیت و تعلیم سر و کار دارند مشهور می‌باشد. او همه چیز را در این کتاب به‌وضوح و روشنی دیده و مورد بحث قرار داده است.
[quote='msghgh']فکر کنم دارن سایتا کلاً پولی می کنن.
اینم از کتابناک. دیگه باید فاتحۀ کتابناک رو خوند. باعث تاسفه که همچین سایتی که با هدف ترویج کتاب و کتاب خوانی و برای دسترسی آسان به کتاب تاسیس شد داره پولی میشه![/quote]
دوست عزیز کو پولی ؟!!
چرا وقتی چیزی نمیدونیم از سیاست های یه سایت یا موسسه الکی جو میدیم؟
الان کی از شما خواست که پول بدین ؟ واقعا جای تاسف داره ... جای قدردانی این واکنش ها ...
فکر کنم دارن سایتا کلاً پولی می کنن.
اینم از کتابناک. دیگه باید فاتحۀ کتابناک رو خوند. باعث تاسفه که همچین سایتی که با هدف ترویج کتاب و کتاب خوانی و برای دسترسی آسان به کتاب تاسیس شد داره پولی میشه!
بگو چرا سایت رو از دسترس خارج کردین از دیروز تا حالا!! دخل همه ی کتابا رو آوردین!! کسی تونست دانلود کنه؟؟؟
مرسی مرسی
سالها بود دنبال این کتاب می گشتم.....
با تشکر فراوان..
آموزش و زندگی بهتر
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک