رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
کشتن مرغ مینا
امتیاز دهید
5 / 3.9
با 31 رای
امتیاز دهید
5 / 3.9
با 31 رای
✔️ کشتن مرغ مقلد، رمانی فراموش نشدنی درباره دوران کودکی است. دوران کودکی، در محله ای خواب زده در جنوب آمریکا که معصومیت هر لحظه در برابر بی عدالتی و تعصب نژادی، قربانی می شود. رمان کشتن مرغ مینا، با به تصویر کشیدن بحران و عذاب وجدانی تکان دهنده، بلافاصله پس از انتشار در سال 1960، تبدیل به پرفروش ترین کتاب شد و نظر مساعد منتقدین را به خود جلب کرد. کشتن مرغ مقلد (کشتن مرغ مینا) در سال 1961 جایزه پولیتزر را از آن خود کرد و فیلم ساخته شده بر اساس آن، موفق به دریافت جایزه ی اسکار شد. این کتاب که بسیار دراماتیک و تأثیرگذار است، به اصل و ریشه های رفتار های انسان، معصومیت و تجربه، مهربانی و بی رحمی، عشق و نفرت، و شوخ طبعی و ترحم می پردازد. رمان کشتن مرغ مینا بومی و محلی نوشته ی زنی جوان اهل آلاباما، اکنون بیش از 18 میلیون بار چاپ و به چهل زبان ترجمه شده است و طرفداران بسیاری در سراسر جهان دارد. هارپر لی، نویسنده رمان، همیشه آن را داستان عاشقانه ای ساده توصیف کرده است. این اثر امروزه به عنوان شاهکاری در ادبیات آمریکا در نظر گرفته می شود.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
ebne arabi
ebne arabi
1392/06/31

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی کشتن مرغ مینا

تعداد دیدگاه‌ها:
13
۹۰ درصد کتابهای خوب این سایت ظاهرا قابل دانلود نیستن و بیخودی آدم اشتراک میخره فقط این سوال پیش میاد اگر مشکل با مالکیت کتاب دارید چرا اصلا عکس و اسم کتاب تو سایتتون هست خب نزارید آدم بدونه ندارید
هارپر لی نویسنده آمریکایی برنده جایزه پولیتزر در 89 سالگی از دنیا رفت.
به گزارش خبرآنلاین، مشهورترین اثر هارپر لی با عنوان «کشتن مرغ مقلد»{To Kill a Mockingbird} که یکی از قله‌های ادبیات آمریکا محسوب می‌شود، داستان وکیل سفید‌پوستی است که از یک متهم سیاه‌پوست در عمق جنوب ایالات متحده آمریکا دفاع می‌کند.
کشتن مرغ مقلد در سال ۱۹۶۰ منتشر و برنده جایزه ادبی پولیتزر شد. بیش از 40 میلیون نسخه از این کتاب به 55 زبان مختلف در سراسر جهان به فروش رسیده است. ادامه این کتاب با عنوان «برو و دیده‌بانی بگمار» در سال 2015 به بازار کتاب آمد.
رابرت مولیگان دو سال پس از انتشار «کشتن مرغ مقلد» با اقتباس از آن فیلمی با بازی گریگوری پک و مری بدهام ساخت که برنده سه جایزه اسکار شد.
***
روحش شاد
در اولین فرصت دیدگاهمو راجع ب این کتاب ارزشمند مینویسم.

بنظرم این اثر ارزششو داره که در یه فرصت مناسب درموردش دیدگاه بنویسم.نه اینکه هول هولکی و با عجله 4تاجمله پشت سرهم بیارم.
کتاب با لطافتی که از دید یک دختر 7 تا 9 سال (زندگی یک دختر بچه آمریکایی از سن 7 تا 9 سال) می باشد
از صحنه های خشن خبری نیست برخورد پدر با بچه ها خیلی با نرمی بیان شده
در کل ارزش خواندن را دارد:baaa::baaa::baaa::baaa:
[quote='کتابباک']کتابی مانده که لینک دانلودش را برنداشته باشید؟خسته نباشید![/quote]
فکر می کنم دیشب مریخی ها به کتابناک حمله کردن..
کتابی مانده که لینک دانلودش را برنداشته باشید؟خسته نباشید!
کتاب بسیار زیبا و جذابی هست حتما گیرش بیارید و بخونید
[quote='mohammad_totti']لطفا بنویسید کتاب ها مربوط به به کدوم انتشارات هست و چه سالی چاپ شد[/quote]
:stupid::stupid::stupid::stupid::stupid::stupid::stupid::stupid::stupid::stupid::stupid::stupid::stupid:
انتشارات امیر کبیر
چاپ 1390
قیمت 6500تومان:)):)):))
لطفا بنویسید کتاب ها مربوط به به کدوم انتشارات هست و چه سالی چاپ شد
کشتن مرغ مینا
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک