رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
پنجره رو به حیاط
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 23 رای
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 23 رای
✔️ پنجره رو به حیاط یکی از بهترین های هیچکاک به شمار می آید و بر اساس داستانی از ویلیام آیریش ساخته شده است. داستانهای دیگر این کتاب نیز از همین نویسنده، دستمایه فیلم هایی از مجموعه تلویزیونی "آلفرد هیچکاک تقدیم می کند" قرار گرفته که هیچکاک خود بر گزینش داستان، نوشتن فیلمنامه و تدوین فیلم های این مجموعه نظارت کامل داشته است. پنجره رو به حیاط به سال 1945 ساخته شده و جیمز استوارت، گریس کلی و ریموند بر، نقش آفرینان آن بودند.

از متن کتاب:
در فصل گرما پنجره اتاق خواب من، که به سمت حیاط باز میشد، تقریبا در بهترین جای ساختمان قرار داشت. پنجره پرده نداشت، بنابراین مجبور بودم چراغ را خاموش بگذارم، در غیر این صورت دچار حمله انواع حشرات میشدم. از آنجا که به تحرک و فعالیت زیاد عادت داشتم، نمی توانستم بخوابم. هرگز هم عادت نداشتم برای فرار از بی حوصلگی کتاب بخوانم. پس به این سرگرمی هم نمی توانستم رو کنم. بنابراین چه باید می کردم؟ سرجایم می نشستم و چشمهایم را محکم می بستم؟...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
noir
noir
1392/06/21

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی پنجره رو به حیاط

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
پنجره رو به حیاط
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک