رسته‌ها
پیام آفرینان مطبوعات ایران
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 14 رای
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 14 رای
مقدمه مولف:
"پیام آفرینان مطبوعات ایران" بخش مستقل از تحقیقی است با عنوان "وضعیت نیروی انسانی متخصص مطبوعات و آموزش روزنامه‌نگاری در ایران" که به خواست و سفارش مرکز مطالعات و تحقیقات رسانه‌ها، وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، به‌وسیله من وهمکارانم، ظرف مدت یکسال دنبال و اجرا شده است.
هدف از اجرای چنین طرحی، برنامه‌ریزی‌های میان‌مدت و بلندمدت به منظور افزایش تخصص روزنامه‌نگاران ایران است. کاری که همت بسیار می‌خواهد و بی‌شک مرکز مطالعات و تحقیقات مذکور، با پیگیری طرح‌های تحقیقاتی از این دست، جایگاه والائی در میان صاحبان این همت به عهده دارد.
برای اجرای این طرح، جمع‌آوری دو گروه از اطلاعات مد نظر بود. 1. اطلاعات مربوط به نشریه و 2. مربوط به پیا آفرینان نشریه(نویسندگان، خبرنگاران، ویراستاران و ...) که برای آن‌ها، از دو نوع برگ اطلاعاتی استفاده شد (نمونه فرم آ، مخصوص اطلاعات مربوط به نشریه و نمونه فرم ب مربوط به روزنامه‌نگاران حاوی 63 سؤال در پیوست 3 آمده است)
پیش از آغاز عملیات پرسشگری، نامه‌ای از سوی مرکز مطالعات و تحقیقات رسانه‌ها، برای آن دسته از مطبوعات که دارای آدرس مشخصی بودند ارسال شد و زمینه اولیه برای پذیرش همکاران طرح فراهم گردید. ضمن آنکه معرفی‌نامه‌های عکس‌داری نیز برای گروه پرسشگران صادر گردید...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
188
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
nous
nous
1392/06/10
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی پیام آفرینان مطبوعات ایران

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
پیام آفرینان مطبوعات ایران
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک