رسته‌ها
هنس کوچولو - جلد ۲
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 18 رای
نویسنده:
مترجم:
بهرام حبیبی
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 18 رای
هنس کوچولو پادشاهی است که دوست دارد همه شاد و خوشبخت باشند تا او نیز در سایه آرامش و خوشبختی مردمان سرزمینش کودکی از دست رفته اش را بازیابد. هنس کوچولو داستان تمام کودکان جهان است که همگی در نهایت معصومیت شاهزادگانی هستند که شایسته خوشبختی و شادی هستند اما در دنیایی که حاکمان آن تنها با غرور به خود می اندیشند روی خوشی و آسایش را نمی بیند.

کتاب هنس کوچولو نوشته ی یانوش کورچاک کتاب فوق العاده ایست که برای کودک و نوجوان نوشته شده است اما برای هر سنی مناسب است . یانوش کورچاک بسیار زیبا حوادث را شرح داده و هم چنین واژه ها و موضوع های داستان به قدری لطیف و زیباست که هر کسی را تحت تاثیر قرار میدهد . داستان پایان غم انگیزی دارد و این به جاودانه شدنش کمک میکند . این کتاب تصاویر زیبایی دارد که هم حسی ایجاد شده را بیشتر میکند . واژه های به کار رفته درکتاب بسیار ساده و روان است . نثر کتاب بسیار گیراست و ترجمه ی کتاب که توسط آقای بهرام حبیبی صورت گرفته بسیار عالی است . به طوری که هر نسلی از خواندن این کتاب لذت میبرد .
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
237
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
dunnos
dunnos
1392/04/07

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی هنس کوچولو - جلد ۲

تعداد دیدگاه‌ها:
2
با عرض سلام و خسته نباشید. پس از دانلود و بستن صفحه هنگامی که به فایل محل ذخیره شدن کتاب می رویم و از آنجا کتاب را باز می کنیم و صفحه اول را ورق می زنیم این پیغام از سوی نرم افزار آکروبات ریدر ظاهر می شود .
Acrobat Reader cannot extract the embedded font " Hidden HorzOCR" . Some characters may not display or print correctly .
البته با بستن این پیام کتاب قابل خواندن خواهد بود منتها هر بار که فایل را باز کنیم این پیام همراه صدایی ناهنجار از کامپیوتر ظاهر می شود . گمان می کنم فایل نیاز به ترمیم یا آپلود مجدد دارد .با تشکر .
هنس کوچولو - جلد ۲
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک