رسته‌ها
دورنمای هند - جلد 24 - شماره 2010/1
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 26 رای
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 26 رای
سردبیر : ناودیپ سوری
جلد 24 - شماره 2010/1

هند دارای تاریخ و فرهنگ بسیار کهن و پرباری است که به ۳۰۰۰ سال پیش از میلاد می‌رسد. هند سرزمین نژادها، زبان‌ها، آیین‌ها، و فرهنگ‌های فراوان و گوناگون می‌باشد. در هند صدها زبان و هزاران گویش و لهجه وجود دارد. علاوه بر دو زبان هندی و انگلیسی که در قانون اساسی این کشور زبان رسمی اعلام شده‌است. ۲۲ زبان دیگر در یک یا چند ایالت موقعیت زبان رسمی را دارند.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
50
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
bahmanabdi
bahmanabdi
1392/02/23
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی دورنمای هند - جلد 24 - شماره 2010/1

تعداد دیدگاه‌ها:
2
هند کشوری بسیار پر رمز و راز است هند مانند ایران دارای پیشینه قدیمی و وفور آثار باستانی ، عبادتگاه و همچنین نمادهای فرهنگی بس غنی است . متاسفانه در حال حاضر بدلیل وجود اختلاف طبقاتی ، اکثریت افراد جامعه از رفاه اجتماعی محروم می باشند . فقر و فلاکت چشمگیر و عدم رعایت بهداشت و نداشتن امکانات اولیه در بسیار جهات باعث گردید که هند در اکثر ابعاد زندگی اجتماعی عقب مانده و فقط در چند زمینه خاص پیشرفتی حائز اهمیت داشته باشد .
یکی از مهمترین عوامل انحطاط آن فرهنگ غنی در هند ،گرایشات متعدد مذهبی می باشد که اصلا با یکدیگر تعامل نداشته و به کشتارهای خونین منجر گردیده است .
زمانی که به این کشور سفر می کنید رد پای فرهنگ سه هزار ساله اش رافقط در مکان های فرهنگی و جاذبه های توریستی می بینید . اما آحاد جامعه از نظر زندگی و منش رفتاری ، ملتی بی فرهنگ و بدوی و بدون پیشینه را تداعی می نمایند
هند سرزمین نژادها، زبان‌ها، آیین‌ها، و فرهنگ‌های فراوان و گوناگون می‌باشد. در هند صدها زبان و هزاران گویش و لهجه وجود دارد
دورنمای هند - جلد 24 - شماره 2010/1
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک