رسته‌ها
آرزوهای بزرگ
امتیاز دهید
5 / 4.7
با 146 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.7
با 146 رای
✔️ داستان آرزوهای بزرگ از زبان پسر 7 ساله‌ای به نام «پيپ» روایت می‌شود و تا 35 سالگی او ادامه پیدا می‌کند. پیپ پسری است كه با خواهر و شوهرخواهر آهنگرش زندگي مي‌كند. آن‌ها زندگی محقر و فروتنانه‌ای را در کلبه‌ای روستایی می‌گذرانند.
مدت زمانی می‌گذرد و زنی میانسال و ثروتمند به نام «خانم هاویشام» از پیپ می‌خواهد تا گاهی برای حرف زدن و همنشینی به او سر بزند. هاویشام زنی بداخلاق است که در عمارتی قدیمی، فرسوده و نامرتب، که در آن غم و اندوه گذشته موج می‌زند زندگی می‌کند. معشوقه‌ی خانم هاویشام در گذشته‌ و درست هنگام مراسم عروسی، او را ظالمانه ترک کرده است. به همین دلیل او از مردها متنفر است و می‌خواهد که از مردها انتقام بگیرد.
خانم هاویشام دختر خوانده‌ای زیبا، اما مغرور و لجوج به نام «اِستِلا» را به سرپرستی گرفته است تا او را مثل خودش متنفر و کینه‌جو از مردان تربیت کند. پیپ بعد از مدتی رفت و آمد به این خانه دل‌بسته‌ی استلای مغرور می‌شود. اما درست از زمانی که دخترک او را به خاطر شرایط زندگی‌اش تحقیر می‌کند، پیپ آرزوهای بزرگی را در سر می‌پروارند و این آرزو رهایی از زندگی محقر روستایی و زندگی کردن مثل نجیب‌زادگان و اشرافیان است. از این لحظات داستان پیپ پی آرزوهای بزرگ خود می‌رود و با حوادث و اتفاقات و در نهایت پایانی عجیب مواجه می‌شود.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
558
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
hesam maleki
hesam maleki
1392/02/14

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی آرزوهای بزرگ

تعداد دیدگاه‌ها:
41
زنده یاد ابراهیم یونسی بانه ای مترجم توانایی به ویژه در ترجمه آثار نویسندگان رئالیست قرن نوزدهم مانند دیکنز،جورج الیوت،فیلدینگ و دیگران انگلستان بود و الحق در کار خود استادی تمام نشان می داد.یادش گرامی باد.
کتاب فوق العاده هم از نظر ادبی و هم علمی .شخصیتهایی با اختلالات شخصیتی نادر که یک مرجع عینی و جالب برای درک این قبیل اختلات .به این دید به شخصیتهای کتاب نگاه کنید. استلا خانم هاویشام دیوید و... .دورمون از این آدما زیادن .دیکنز واقعا روانشناسانه کتاباشو می نوشته هر چند که اون زمان این مسائل عخیب و غریب بوده
7 8 سالم بود خوندمش. تو همون عوالم بچگی عاشق استلا شدم. دوست داشتم بزرگ شدم شبیهش شم. شاید بشه گفت تاثیر گذارترین زن زندگیم بوده <3 هنوزم احساس میکنم اگه استلا واقعا وجود داشت زیباترین زنی میبود که به عمرم دیدم <3
چرا من نمیتونم هیچکدوم از کتابای سایتو دانلود کنم؟ :((
کاش آدما تو دوران نوجونی شون تجربه ی افراد پیر و استفاده میکردن تا بعدا افسوس نخورن.
این کتاب خیلى خوب بود محشربود:x 8-)
کتاب خیلی قشنگیه اگه تونستید حتما بخونیدش;-)
[quote='پرستو68']سلام چرا من نمیتونم دانلودش کنم[/quote]
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد.
آرزوهای بزرگ
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک