رسته‌ها
دروغ های مقدس
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 17 رای
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 17 رای
حامد ابراهیم پور در ۲۴ آبان ماه سال ۱۳۵۹ در تهران متولد شد. تحصیلات متوسطه در رشته علوم انسانی را در دبیرستان فرهنگ به پایان رساند وتحصیلات دانشگاهی خود را از سال ۱۳۷۷ دررشته حقوق دانشگاه تهران ادامه داد و کارشناسی ارشد در رشته حقوق عمومی می‌باشد.
اولین مجموعه شعر او با عنوان یک مرد بی ستارهٔ آبانی مجموعه شعر اول او که شامل غزل، مثنوی، چهارپاره و نیمایی‌های سروده شده در طی سالهای ۱۳۷۴-۱۳۷۸ بود، توسط نشر تهران صدا درسال ۱۳۷۹ چاپ شده و جایزهٔ کتاب اول را در سال بعد ازآن کسب نمود. در سال ۱۳۸۷ "مجموعه‌ای ازغزلهای سروده شده درطی سالهای۱۳۷۸-۱۳۸۶ خود را در کتابی به نام دروغ‌های مقدس"توسط نشر "پرنده" روانهٔ بازار کرد. دراین کتاب "ابراهیم پور" سبک خاصی از غزل مدرن را به نام "غزل فرافرم" به خوانندگان خود پیشنهاد کرد. غزل "فرافرم" با ارتباط نزدیک بین سینما، شعرکلاسیک و داستان و تغییر فرم کلاسیک به تناسب تغییر راوی، فضا و زاویه دید، فضا، دید و امکانات زبانی جدیدی را به غزل سرایان امروز معرفی کرد.
دروغهای مقدس درسال ۱۳۸۸ به عنوان برگزیده مشترک جایزهٔ شعر قیصر امین پور کتاب سال شعر جوان و نامزد نهایی کتاب سال جایزهٔ شعر خبرنگاران انتخاب شد.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
132
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
MOHSEN FALLAHI
MOHSEN FALLAHI
1391/11/08

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی دروغ های مقدس

تعداد دیدگاه‌ها:
1
:-)
دوست گرامی کتابناکی حامد ابراهیم پور متشکرم8-)
کتاب شعر زیبایی نوشته اید.:x
منتظر بقیه کتابهایتان هستم.:baaa:
PDF
658 کیلوبایت
دروغ های مقدس
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک