رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
گاو سنگی
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 19 رای
نویسنده:
مترجم:
مریم زوینی
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 19 رای
✔️ جنی وتان در تمام زندگیش در پشت سایه‌ی اریل زندگی کرده است. اریل زیبا و جذاب. نخستین بالرینی که هنرش تبدیل به افسانه شده. ولی ناگهان دیگر اریل وجود نداشت و زندگی عادی و پیش پا افتاده‌ی جنی به عنوان یک معلم چنان تغییر کرد که گویی طلسمی جادویی او را در برگرفت. عشق مانند گردبادی از راه رسید و او را با خود به کوهستان لورل برد. برای لحظاتی کوتاه، جنی فکر کرد که اکنون دیگر آزاد است که خودش باشد. که شاد باشد و عاشق آنگاه او در برابر گاو سنگی ایستاد و سایه‌ها گرد هم جمع آمدند. تاریک و سوم. سایه‌ها زمزمه‌ای از اریل را در بر داشتند، زمزمه‌ی گناه و خطر، و پایه‌های زندی جدیدش را تهدید کردند و...

آغاز داستان:
امشب من برای نخستین بار از هنگامی که ازدواج کرده ام، تنها هستم. من اینجا هستم در اتاق خوابمان در خانه کوهستانی نشسته ام. تمام چراغها روشن هستند و من می ترسم. میدانم که به زودی براندون بالا می آید و حضورش این ناراحتی احمقانه مرا برطرف خواهد کرد. او خواهد گفت که هیچکس در کوهستان لورل قادر نخواهد بود که به من آسیبی برساند. ولی براندون چگونه می تواند این احساس گناهی که مرا دربرگرفته و با این مکان زیبا و کسانی که اینجا زندگی می کنند و یا مهمانهایی که در هتل هستند، تناقض دارد را درک کند؟ همیشه افکار من به آریل بازمی گردد. آیا من مقصر مرگ خواهرم هستم؟ شاید هرگز نتوانم از این سوال و از این احساس گناه و سرزنش رهایی یابم. من سعی دارم این اشتباه را قبول کنم، با آن مواجه شوم و با آن زندگی کنم. ولی حتی حالا هم که به خاطر وجود براندون زندگی ام این چنین امیدوارانه و هیجان انگیز تغییر کرده است، نمی توانم از سایه آریل رها شوم...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
rahshad
rahshad
1391/10/27

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی گاو سنگی

تعداد دیدگاه‌ها:
5
کتاب بیشتر جنبه کشف قتل را دارد(مثله کتاب های پلیسی)
گاو سنگی هیچ ربطی به داستان ندارد کارکتر سنگ تراش بهش خوب پرداخته نمی شود
کتاب بدی نیست(!)(!)(!)(!) اما کتاب های بهتری هستند که در اولویت های اول برای خواندن قرار داردند:-(:-(:-(:-(:-(:-(
کتاب 402 صفحه است اما در طول مطالعه هیچ گاه از خواندنش خسته نشدم 8-) ( محتوای کتاب خیلی هیجان داشت)
برای وقت گذرانی مطالعه اش خوبه:;-);-);-);-);-);-)
اریل بالرین زیبا و معروف خودکشی می‌کند. و خواهر" کوچکترش "جنی" که کاملا شبیه او است احساس گناه می‌کند چون وقتی اریل به وی احتیاج داشت به سراغش نرفت. او همیشه حسادتی پنهانی نسبت به اریل داشت زیرا همه فقط به اریل توجه می‌کردند. حال جنی با "براندون" در مراسم عزاداری خواهرش آشنا شده و با او ازدواج کرده است. مردی که هیچ علاقه‌ای به باله ندارد و جنی را دوست دارد. و حالا او می‌تواند بدون هیچ سایه‌ای از خواهرش زندگی کند. او به کوهستان لورل می‌رود و در آنجا متوجه مرگ مشکوک "فلوریس" می‌شود که گویا اریل در این ماجرا مقصر بوده، سپس حقایق تلخی برایش آشکار می‌شود و جانش نیز به خطر می‌افتد.
کتابی جذاب و پراحساس.

همین تعریف کوتاه از داستان خیلی گیرا و جذاب بود.به نظرم خیلی باید هیجان انگیز باشه.یاد یکی از کتاب های آگاتا کریستی افتادم:x
کتاب خوبی است من قبلا خوندمش دان کنید ضرر نمیکنید;-)
کتاب گاو سنگی نوشته خانم ویتنی کتابی فوق العاده زیبا و بیاد ماندنی است .نویسنده با مهارت کامل رمز و راز کتابهای پلیسی را با عشقی زیبا در هم آمیخته و خواننده را تا آخرین صفحات کتاب بدنبال خود میکشد .از این نویسنده تاکنون سه کتاب به فارسی ترجمه شده است .درجستجوی خوشبختی و آماندا دو کتاب دیگر این نویسنده پرتوان کانادایی هستند. فیلیس آیام ویتنی سال گذشته در سن 104 سالگی از دنیا رفت.
:-)
با تشکر از دوست گرامی rahshad
نویسنده داستان‌های اسرارآمیز در 104 سالگی دزگذشت.
"فیلیس ویتنی" نویسنده 104 ساله آمریکایی صبح امروز 27/10/91در بیمارستانی در نلسون کانتی از دنیا رفت.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسوشیتدپرس، فیلیس ویتنی برنده چندین دوره جایزه داستان ادگار آلن پو در سال 1903 در یوکاهاما ژاپن از والدینی آمریکایی متولد شد. او پیش از مهاجرت به آمریکا در فیلیپین و چین زندگی کرد.
این نویسنده اولین کتابش را با نام "مکانی برای ان" در سال 1941 به چاپ رساند. سپس ده ها رمان و صدها داستان کوتاه نوشت و در مجموع 75 کتاب منتشر کرد. آخرین کتاب او "رویاهای آمتست" در سال 1997 منتشر شد. او در این اواخر مشغول نوشتن زندگینامه اش بود.
"دختر ستارگان" میلیونها نسخه فروش بعضی از آثار معروف او مانند "پری در ماه"، "شمشیر نقره ای"، "درخت شعله ور" و داشته اند.
به نقل از :خبرگزاری مهر
گاو سنگی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک