رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
کاشت موی طبیعی به زبان ساده
امتیاز دهید
5 / 4
با 7 رای
نویسنده:
مترجم:
تورج مکرمی
امتیاز دهید
5 / 4
با 7 رای
«کاشت موی طبیعی به زبان ساده» به قلم دکتر «تورج مکرمی»متخصص پوست ومو از دانشگاه علوم پزشکی تهران ترجمه شد .
این کتاب ترجمه «surgical hair restoration» تالیف دکتر«رز» و دکتر «کول» است که اطلاعات بسیار مفیدی در زمینه کاشت مو ارائه می‌دهد.
مولفان، در این کتاب اذعان می‌کنند که درمان طاسی با دارو موقتی است و با قطع داروبیمار مجدداً به وضعیت سابق برمی‌گردد،‌ اما با کاشت دائمی مو، فرد می‌تواند برای همیشه مو داشته باشد.

«کاشت موی طبیعی به زبان ساده» در 18 فصل و95 صفحه تالیف شده است،نویسندگان کتاب مطالب را به صورت پایه‌ای و با زبانی ساده برای خواننده شرح می‌دهند، به طور مثال در ابتدا راجع به آناتومی طبیعی بدن صحبت می‌کنند، سپس درباره اهمیت مو در زیبایی چهره توضیح می‌دهند و پس از آن الگوهای مختلف ریزش موی طبیعی را ارائه می‌کنند.
این کتاب درباره روش‌های مختلف جراحی از جمله کاشت موی طبیعی با روش «FUT» که بهترین روش ترمیم طبیعی موهای ریخته شده است، بحث می‌کند ،سپس بیماران با مراحل مختلفی از ورود به مطب، مشاوره پزشک تا مرحله کاشت مو و مراقبت بعد از عمل آشنا می‌شوند.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
drtmokarami
drtmokarami
1391/09/19

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی کاشت موی طبیعی به زبان ساده

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
کاشت موی طبیعی به زبان ساده
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک