رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
اندیشه های نو در فلسفه جغرافیا
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 18 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 18 رای
این کتاب که در دو جلد و برای دانشجویان رشته جغرافیا نوشته شده است، کتاب بسیار ارزشمندی است که توسط استاد بزرگ جغرافیای کشور مرحوم دکتر حسین شکوهی به رشته تحریر درآمده است. این کتاب منبع بسیار مفیدی برای دانشجویانی است که قصد شرکت در آزمون کارشناسی ارشد و دکتری رشته جغرافیا را دارند و از منابع پایه و اصلی این رشته محسوب می گردد. روحش شاد و یادش گرامی باد.
از کلیه کسانی که این کتاب را دریافت می نمایند تقاضا می گردد یک صلوات برای شادی روح نویسنده کتاب بفرستند و اگر خواستید ما را هم از دعای خیر خود محروم نفرمائید.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
mozo
mozo
1391/09/17
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی اندیشه های نو در فلسفه جغرافیا

تعداد دیدگاه‌ها:
5
خداوند مرحوم دکتر حسین شکوهی را بیامرزاد. استادی زحمتکش بود. موزو ممنون از زحمتتان.
بسیار ممنون یکی از کتاب های پایه و مهم در علم جغرافیا و توسط استادی بزرگوار است . البته اسم صحیح ایشان دکتر شکویی می باشد.;-)
موزو جان .
حجم کتاب را به 5 مگ رساندم اگر لازم دانستی در پروفایلم پیام بگذار تا لینک را بدهم .
بسیار سپاسگزاریم که از جغرافیا کتابی در سایت قرار دادیید علمی که از یک طرف بسیار قدمت داشته واز یک طرف اندیشه های نو درآن باعث توجه زیادی به این علم در سالهای اخیر گردیده موضوع جغرافیا مکان و رابطه ان با انسان است وهمه علوم به نوعی با این علم سر کار دارند
اندیشه های نو در فلسفه جغرافیا
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک