رسته‌ها
انسی - شماره 4 - بهمن 1389
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 28 رای
درباره:
آدولف هیتلر
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 28 رای
چرا جنگ جهانی دوم و رایش سوم ؟؟؟
شاید برای شما این سوال به وجود آمده باشد که چرا ما تاریخ جنگ جهانی دوم و رایش سوم را ، تاریخی 6 و 12 ساله را از میان 6 هزار سال بیشتر تاریخ بشریت انتخاب کرده ایم ؟

پاسخ روشن است :

ما از میان تمام تاریخ جهان ، مهمترین و حساس ترین قسمت تاریخ دنیا که همان جنگ جهانی دوم است و از آن بین حکومت رایش سوم را انتخاب کردیم . در نگاه اول شاید بگوییم که چون جنگ جهانی دوم بزرگترین و سرنوشت سازترین جنگ تاریخ دنیا و رایش سوم بزرگترین امپراطوری تاریخ معاصر جهام بوده است ما آن را انتخاب کرده ایم ! این درست است که ما از میان میلیونها جنگ و نبردهای تاریخ دنیا بزرگترین و مهمترین آنها را انتخاب کردیم ولی دلیل مهمتر انتخاب این تاریخ، اهمیت این تاریخ در شکل گیری و ساخته شدن جهان امروز و مدرنتیه است !

نظم و مدرنتیه ای که امروز دارای آن هستیم ، شروع و استارت آن از زمان جنگ جهانی دوم و تحت فشار بودن شدید ملتها و دولتها در راس آنها رایش سوم بود که به وجود آمده . بسیاری از تشکلات و سازمانهای جهانی محصول این تاریخ و پس از آن است که مهمترین آنها سازمان ملل و اتحاد ناتو است .
دلیل دیگری که ما این موضوع را برگزیدیم تحریف و انتشار غیر معتبر این تاریخ توسط منابع غول پیکر غربی اللخصوص علیه حکومت رایش سوم بوده است . مهمترین اهداف ما ایستادگی و اعتراض به مطالب و موضوعات منتشر شده توسط رسانه ها و منابع غربی (متفقین) در این خصوص است که مورد بارز آن قضیه هلوکاست می باشد که بی شک ازاین مسئله استفاده و سوء استفاده های بیشماری در تاریخ معاصر جهان ما شده . روشن گری و پژوهش درباره مسائل این چنین مهم جنگ جهانی و تحقیق و بحث تخصصی رایش سوم از دیگر اهداف نازی سنتر به شمار می آید .

دلیل دیگر انتخاب موضوعیت تاریخ جنگ جهانی دوم و حکومت رایش سوم این بوده است که متاسفانه و متاسفانه در کشور ما و به زبان فارسی منبع خوب و قوی و تخصصی در زمینه تاریخ جنگ جهانی وجود ندارد ! تاریخ و موضوعی با این اهمیت (که در بالا ذکر گردیدند) در کشور ما منبعی تخصصی و مستقل ندارد . این در صورتی است که صدها و هزاران منبع تخصصی و قوی در زمینه های فیلم و موسیقی و ورزشی و تفریحی و … موجود است . لذا تصمیم گرفتیم که این خلاء عظیم را در حد توانمان پر کنیم .
دلیل دیگر انتخاب ما ، علاقه شخصی ما بوده . شخصا از دوران کودکی علاقه و اشتیاق بسیاری به تاریخ جنگ جهانی دوم و حکومت آلمان نازی داشتم ، که این مورد در بین همه دوستان من و اعضای این تارنما هم صادق است .

تارنما و انجمن تخصصی نازی و رایش سوم در تاریخ تابستان 90 به طور رسمی افتتاح گردید و آغاز به کار کرد که سابقه فعالیت این گروه در اینترنت به بیش از 4 سال باز می گردد . این تارنما کاملا تحت قوانین و هنجارهای جمهوری اسلامی ایران فعالیت می کند و موضوعیت این تارنما تاریخ جنگ جهانی دوم و رایش سوم می باشد . تاریخ موضوعیت این تارنما است نه مباحث سیاسی ! و تاریخ حکومت رایش سوم نه تاریخ پس از آن و دهه های اخیر !

و در کنار من نیز با دوستانم که همگی علاقه خاصی به تاریخ جنگ جهانی و حکومت رایش سوم داشته و داریم جمع شده ایم که بتوانیم با کمک هم منبعی خوب و قوی درباره بزرگترین و مهمترین جنگ دنیا و بزرگترین امپراطوری تاریخ معاصر، و مهمترین و سرنوشت سازترین قسمت تاریخ بشریت ، در کشورمان ایجاد کنیم .
امید است که با کمک و حمایت همیشگی دوستانم و شما کاربران گرامی این امر تحقق یابد .
با سپاس از شما خواننده گرامی
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
33
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی انسی - شماره 4 - بهمن 1389

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
انسی - شماره 4 - بهمن 1389
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک