رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
یک مهمانی یک رقص
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 28 رای
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 28 رای
✔️ داستان های این کتاب عبارتند از:
عشق پیری / دوست کافکا / یک روز در جزیره ی کانی / شوخی / یک مهمانی یک رقص / پدربزرگ و نوه / وانویلد کاوا / خائن به قوم یهود / کافه تریا / گوساله بی تاب / گیمپل ابله

کتاب حاضر،مجموعه داستانی است از نویسنده برنده نوبل،"ایزاک باشویس سینگر" که در آن یازده داستان کوتاه روایت کرده است. دنیای داستانهای سینگر دنیای یهودیان اروپای شرقی میباشد،دنیایی که بسیار غنی و در عین حال بسیار فقیر، عجیب و غریب و در عین حال آشنا با همۀ تجربه های بشری.
با اینکه "یک مهمانی یک رقص" داستان هایی از یهودیان اروپای شرقی میباشد اما به هیچ وجه زبان خاص و مذهب خاص شخصیت های داستان باعث نشده تا اتفاقات عجیب و غریب در داستان ها رخ دهد."سینگر" اتفاقاتی را روایت کرده است که ممکن است برای هریک از ما اتفاق بیفتد.خط داستانی سر راست و آسان خوان، طنزی به غایت هوشمندانه، نگاهی ظریف به پیچیدگی های عاطفی و رفتاری آدم های داستان و بالاخره آمیختگی جذاب بین نقل اتفاقات روزمره یا خاطرات کودکی با رمز و رازی که به روایتها گاهی رنگ و بویی اساطیری میدهد، وجوهی او سبک کار آقای سینگر هستند که در کنار هم به آفرینش داستانهایی می انجامند.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
khar tu khar
khar tu khar
1392/07/22

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی یک مهمانی یک رقص

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
یک مهمانی یک رقص
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک