رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
موز وحشی
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 22 رای
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 22 رای
✔️ در توضیحات پشت جلد کتاب آمده است:
«آنان دو تن بودند، یکی پیر و دیگری جوان، اما با یک دوستی کمیاب، در جاده‌ای که به سوی معدن‌هایی می‌رفت که گفته می‌شد در آن‌ها یک رگه‌ی باور نکردنی الماس یافت شده است. نه، فقط همین دو تن نبودند، انبوهی از جستجوگران سرازیر شده بودند و آن‌گاه که پای زودتر رسیدن در میان بود جان یک نفر ارزشی نداشت، یک ضربه‌ی چاقو کافی بود. چنین بود که رومائو بهترین دوستش را کشت که چرا فلان پول را به موقع به او نداده است، یا بر سر ژنوووای زیبا و دست‌های مهربانش به سادگی به جان هم می‌افتادند. و از همه بدتر ماجرای هولناک ژوئل بود، روزی که مست بود و با پنج ناشناس به راه افتاد و آنان در جنگل رهایش کردند، یازده روز، بی‌غذا و بی‌دفاع.
داستانی تلخ و خشن و بیرحم با شخصیت‌هایی فراموش‌نشدنی، از نویسنده‌ی توانای "درخت زیبای من"».
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
khar tu khar
khar tu khar
1392/06/17

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی موز وحشی

تعداد دیدگاه‌ها:
1
کتاب موز وحشی خیلی جاها من رو یاد موشها و آدمهای جان استاین بک می اندازه اما پایان بندیش غافلگیر کننده و تلخه. واسکونسلوس نویسنده ایه که خیلی شاعرانه می نویسه . یک رمانی از واسکونسلوس هست که توی همین سایت هم برا دانلود گذاشته شده با عنوان روزینیا قایق من که یکی از بهترین داستانهایی است که من از امریکای لاتین خوندم ، در نهایت شاعرانگی و زیبایی و در عین حال خشونت زندگی را به خوبی به نمایش می گذاره. ممنون از اینکه این کتاب رو برای دانلود گذاشتین.
موز وحشی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک