رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
پیام سلستین
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 26 رای
نویسنده:
مترجم:
رویا منجم
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 26 رای
✔️ موضوع اصلی این داستان به کشف دست نوشته ای در کشور پرو در آمریکای جنوبی باز می گردد که در آن از 9 بینش سخن رفته و اطلاعاتی از قوم مایا به دست داده می شود.
قهرمان داستان جوانی است که به رغم شور و شوق و آرمان احساس سرخوردگی و گم گشتگی می کند. او به دنبال خود گمشده اش به کشور پرو می رود و سفر هیجانی و شگفت انگیز خود را آغاز می کند و در آن با 9 بینش آشنا می گردد و متحول می شود...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
khar tu khar
khar tu khar
1392/04/30

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی پیام سلستین

تعداد دیدگاه‌ها:
6
منم با آقای بقایی کاملا موافقم .خوندن این کتاب از واجباته مخصوصا برای همه علاقمندان متافیزیک.
من درباره انرژی درمانی و متافیزیک مطالعات زیادی انجام دادم یکی از بهترین کتابهایی است که به سادگی و دیدی باز مطالب بسیار اساسی و مهم متافیزیک را مطرح میکند.
افسوس میخورم pdf و یا اصل این کتاب برای مطالعه عموم مردم موجود نیست
سلام عالی بود.منو بسیار متحول کرد از اطلاعات دوستان هم ممنون.
بسیار کتاب خوبیه و توی نگاه ودیدگاه من یکی به زندگی ک بی تاثیر نبود
به دوستان پیشنهاد میکنم بخوننش
+ سپاس از کاربر پرکار جناب خرتوخر!;-)
سلام بر همگی بخصوصkhar tu khar عزیز
همین یک دو روز پیش بود که داشتم آرزو می کردم ، کسی لطف کنه و 3-4 کتاب جیمز رد فیلد را هم آپلود کرده ، در اختیار کاربران قرار بده . عاشق کتاب های این نویسنده هستم . پیام سلستین (پیشگویی آسمانی) را دو یا سه بار خواندم . و چند بار هم هدیه دادم . اما کشف و شهود دهم(بصیرت دهم) را بیش از 10 بار هدیه دادم .
ممنون . موفق باشید .
راستی ! کتاب یا جزوه ای هست که یاد بده چطور یک کتاب را به کتاب های الکترونیکی تبدیل کنیم ؟ خیلی دوست دارم کتاب های کتابخونه ام را همه جا روی لپ تاپ همراه داشته باشم .
جیمز ردفیلد نویسنده آمریکایی است که اصولا نوشته هاش بیشتر در مورد متافیزیک است...من کتاب" پیشگویی آسمانی " که اون هم درباره نه بصیرت و دنباله اون کتاب "‌بصیرت دهم " رو خواندم...خیلی جالب بود ... (فکر کنم مضمون همه کتابهاش یه چیز باشه...! )
"...پیشگویی آسمانی کتابی است مبتنی برکتیبه ای که در پرو کشف شد، این دست نوشته اسراری را فاش می کند که در حال دگرگون ساختن جهان امروز است و آگاهی هایی را به انسان می دهد تا روح خود را بازیابد. بصیرت هایی که در کتیبه آمده تکان دهنده، ملموس و بسیار خردمندانه است و مارا هدایت می کند تا جان خویش را در برگیریم و با انرژی و امیدی تازه به طرف تکامل خود حرکت کنیم.مطالبی که سالها پیش علوم و اسرار خوفیه شناخته می شدند و بشر برای دست یابی به این علوم رنج بسیار متحمل می شد ...."
پیام سلستین
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک