رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
کفچه ماهی - جلد 2
امتیاز دهید
5 / 4.1
با 18 رای
امتیاز دهید
5 / 4.1
با 18 رای
✔️ کتاب کفچه ماهی، رمانی نوشته ی گونتر گراس است که نخستین بار در سال 1977 به چاپ رسید. داستان این کتاب که به نوعی برگرفته از داستان «ماهیگیر و همسرش» است، در عصر حجر آغاز می شود. مردی ماهیگیر، ماهی‌ای را در جایی صید می کند که هزار سال بعد، زادگاه خودِ گراس، یعنی شهر دانزیگ در آن به وجود می آید. ماهیگیر، همانند ماهی، نامیرا است و آن ها دوره های مختلف تاریخ را با یکدیگر سپری می کنند. گونتر گراس در خلق این داستان به یاد ماندنی، از تمامی توانایی هایش بهره گرفته و با نگارش چنین داستانی، دوران اوج خلاقیت زبانی خود را به رخ همگان کشیده است.
در حقیقت کفچه ماهی بروز تمامی آن چیزهایی است که در وجود یک انسان فرهیخته که از این روندها گذشته انباشته شده است و ناگهان اینها بیرون می ریزد. کفچه ماهی اثر ساخته و پرداخته یک هنرمند ادیب است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
khar tu khar
khar tu khar
1391/10/26

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی کفچه ماهی - جلد 2

تعداد دیدگاه‌ها:
4
:-)
[quote='bmwbmwbmw2']سبک نوسینده چیست؟؟؟؟[/quote]
معرفی
[quote='Molla nasredin']گونتر گراس متولد ( 1927 ) معروفترین نویسندة معاصر آلمان است او در سال 1999 جایزة نوبل ادبیات را به دست آورد گونتر گراس هرچند به خاطر رمانهای خود شهرت بیشتری کسب کرده است ، اما شاعر ، نمایشنامه نویس و گرافیست نیز هست .[/quote]
وی که برنده جایزه نوبل ادبیات سال 1999 شد، اولین اثرش نه رُمان بود و نه مجموعه داستان;های کوتاه، بلکه دفتر شعری بود که در سال 1956 به‏چاپ رسید؛ یعنی درست سه سال پیش از انتشار رُمان «طبل حلبى» که معروف‏ترین اثر اوست.جالب آن که از این دفتر شعر در طول سه ‏سال فقط 700 نسخه به ‏فروش رسید. ولی پیداست که بعد از شهرت یافتن گراس، این دفتر شعر نیز همانند دیگر آثار او بارها تجدید چاپ شد. گونتر گراس در آثارش وضعیت‌های ویژه و استثنایی‌ را خلق می‌کند که با چاشنی طنز خاص خودش همراه است.
غالب آثار او نقدی بر فاشیزم آلمان است.
گونتر گراس متولد ( 1927 ) معروفترین نویسندة معاصر آلمان است او در سال 1999 جایزة نوبل ادبیات را به دست آورد گونتر گراس هرچند به خاطر رمانهای خود شهرت بیشتری کسب کرده است ، اما شاعر ، نمایشنامه نویس و گرافیست نیز هست .
کفچه ماهی - جلد 2
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک