رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
سیاه زنگی ها
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 23 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 23 رای
شبی یکی از هنر پیشگان از من خواست نمایشنامه ای بنویسم که به وسیله سیاه پوستان اجرا شود. اما به راستی سیاه پوست کیست؟ و قبل از هر چیز باید بپرسید چه رنگی است؟
ژان ژنه


درباره نویسنده: ژان ژنه (به فرانسوی: Jean Genet)‏ (۱۹ دسامبر، ۱۹۱۰ - ۱۵ آوریل، ۱۹۸۶) شاعر، رمان‌نویس و نمایش‌نامه‌نویس فرانسوی بود که فعالیت سیاسی نیز داشت. در سال‌های آغازین زندگی، ولگرد و خرده‌مجرم بود اما بعدها به نویسندگی روی آورد. آثار عمده‌ی او عبارتند از رمان‌های دعوای برست، روزنگاری‌های دزد و بانوی گل‌های ما و نمایشنامه‌های بالکن، سیاهان، پیشخدمتان و پرده‌ها.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
khar tu khar
khar tu khar
1392/04/06

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی سیاه زنگی ها

تعداد دیدگاه‌ها:
3
با سلام به دوستان. پیشنهاد می کنم:
یک: نمایشنامه را از سایت بردارید، چون بعد از این چاپ هم باز چاپ شده و بهتر از این هم چاپ شده و مترجم حیّ و ناشر حاضر است تا اگر در بازار کم بود، تلفن ناشر زنگ بخورد و سفارش بگیرد.
دو: ناشر جدید این اثر که متن نمایشنامه را با تعلیقات بسیار ارزشمندی از مترجم دانشمند آن چاپ کرده (از آن جمله مصاحبه با ژان ژنه که نباید از دست داد) انتشارات سپاهان طنین نام دارد، ناشری از اصفهان. سپاهان طنین سیاه زنگی ها را در سال 84 با شابک 4-4-94037-964 بسیار زیبا تر و کامل تر از چاپ نخستش در قطع رقعی در بیش از دویست صفحه چاپ کرده و به نظرم اصلاً با وجود آن کتاب (قبول دارم که بدون یکی دو تماس تلفنی شاید گیر آوردنش زحمت داشته باشد) این را لازم نیست دانلود بکنیم.
پیشنهاد دیگرم این که دوستان علاقه مند کتاب های دیگر این مترجم را بخوانند . . . تا ببینند دنیا دست کیست! باز هم می پذیرم که کتاب های این مترجم بزرگوار دشوار یاب است. امّا در مدخلی به نام «احمد کامیابی مسک» در ویکی پدیا مشخّصات تمام کتاب های وی به زبان های مختلف که در کشور های مختلف چاپ شده موجود هست و از آن جمله اند ترجمه ها و بماند پژوهش های سترگی که . . . جای بحث آن اینجا نیست.
سپاس فراوان از شما برای گذاشتن این نمایشنامه زیبا.مرسی.
:-)
با تشکر khar tu khar گرامی
نمایشنامه ای است باکمی تفاوت برای تماشاگران:baaa:
معرفی نویسنده:
ژان ژنه (به فرانسوی Jean Genet) (۱۹ دسامبر، ۱۹۱۰ - ۱۵ آوریل، ۱۹۸۶) شاعر، رمان‌نویس و نمایش‌نامه‌نویس فرانسوی بود که فعالیت سیاسی نیز داشت. در سال‌های آغازین زندگی، ولگرد و خرده‌مجرم بود اما بعدها به نویسندگی روی آورد. آثار عمده‌ی او عبارتند از رمان‌های دعوای برست، روزنگاری‌های دزد و بانوی گل‌های ما و نمایشنامه‌های بالکن، سیاهان، پیشخدمتان و پرده‌ها
سیاه زنگی ها
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک