رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
مرگ مرموز در کلیسا
امتیاز دهید
5 / 4
با 24 رای
نویسنده:
مترجم:
آزیتا لسانی
امتیاز دهید
5 / 4
با 24 رای
✔️ خادم کلیسا که کار خود را به اتمام رسانده بود، به خانم سنت فیاکر نگاه کرد. شک و تردیدی به دلش راه یافت. در همان لحظه، سربازرس جلو آمد.
هر دو نفر کاملاً به کنتس نزدیک و از بی حرکتی و سکون وی متعجب شده بودند و در انتظار مشاهده چهره ای بودند که دستهای گره کرده وی، آن را پوشانده بود. مگره با تعجب به شانه او تکانی داد. بدن زن لرزید، گویی توازن آن به هیچ چیز بند نبود، روی زمین غلتید و بی حرکت بر جای ماند.
کنتس سنت فیاکر مرده بود،...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
khar tu khar
khar tu khar
1391/07/21

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی مرگ مرموز در کلیسا

تعداد دیدگاه‌ها:
3
http://ketabnak.com/images/smilie/swink.gifhttp://ketabnak.com/images/smilie/ssneaky2.gif
زیاد جالب نیست ولی نکته های جالب هم داره!!!!!!!!!!!
چرا دانا دروغ پردازد و عمر خود را با افسانه بافی تباه سازد؟!.(!)(!)(!)(!)(!)(!)(!)(!)(!)
با تشکر از کاربر محترم که این کتاب را آپلود کردند. می خواستم راجع به خود کتاب اطلاعاتی به دست بیارم که پیدا نکردم، لذا گفتم اطلاعاتی از خود نویسنده کتاب \"ژرژ سیمنون\" از منبع: http://imna.ir/vane.zbwbjh87x9bij.html در اختیار دوستان قرار بدم:
رمان‌های سیمون، آمیزه‌ای از پرداخت استادانه و کالبدشکافی هوشمندانه روان انسان‌هاست. وی ترس‌ها، عقده‌های روانی، گرایش‌های ذهنی و وابستگی‌هایی را توصیف می‌کند که در زیر نقاب زندگی معمولی و یک‌نواخت روزمره پنهان هستند و ناگهان با انفجاری غیرمنتظره به خشونت و جنایت منجر می‌شود.
برخی آثار سیمنون - که شماری از آن‌ها نیز به فارسی برگردانده شده‌اند - عبارت‌اند از: «مرحوم آقای گاله»؛ «مسافری که با ستاره شمال آمد» (ترجمه کاوه میرعباسی)؛ «مگره می‌ترسد» (ترجمه کاظم اسماعیلی) و ...
مرگ مرموز در کلیسا
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک