رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
بررسی سیستم های قدرت
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 21 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 21 رای
ناشر :واحد انتشارات فوق برنامه جهاد دانشگاهی
سال انتشار:1363

درس بررسی سیستم های قدرت یکی از دروس مهم و اساسی مهندسی برق است و به خصوص برای ان دسته از مهندسین شاغل در وزارت نیرو از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
اقای دکتر مهرداد عابدی مدرس محترم دانشکده مهندسی برق دانشگاه امیر کبیر پس از چند ترم تدریس این درس در سال 1363اقدام به ترجمه کتاب power system Analyses تالیف اقای چارلز گروس نمودند. که هنوز هم علیرغم گذشت زمان به واسطه فهم مطالب کتاب به زبان ساده وروان مورد اقبال مهندسین برق می باشد.
در سال ترجمه و تدریس این کتاب این جانب خود در رشته مهندسی برق تحصیل می کردم در ان زمان هنوز استفاده از کامپیوتر در این سطح وسیع مقدور و امکان پذیر نبود و دانشجو یان رشته برق مجبور به استفاده از ماشین حساب و محاسبات دستی بودند و همین تحصیل رشته برق را یکی از دشوارترین رشته های مهندسی نموده بود .خوشبختانه امروزه استفاده از کامپیوتر و نرم افزار های مهندسی تا حدود زیادی کار را سهل کرده است. با استفاده از نرم افزار E-TAB حل و بررسی مسائل انتهای هر فصل تمرین اموزنده ای خواهد بود( چه در جهت استفاده از این نرم افزار و چه در طراحی و مدل کردن سیستم های برق ومحاسبات پروژه های صنعتی.)

[b]
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
khosro1952
khosro1952
1391/05/14
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی بررسی سیستم های قدرت

تعداد دیدگاه‌ها:
2
[quote='mohammadkj8']دوستان چطوری این کتاب و دانلود کنم؟؟/ لینک دانلود نداره!!![/quote]
کتاب ها تا بررسی نهایی از نظر منع حق نشر فاقد لینک فعال دریافت خواهند بود. لطفا به اطلاعیه هایی که برای آگاهی شما از این مسئله صادر شده توجه فرمایید. ( اطلاعیه های سایت رو می تونین در پروفایل های شخصی خود مشاهده کنید . :-(:-(:-(
دوستان چطوری این کتاب و دانلود کنم؟؟/ لینک دانلود نداره!!!
بررسی سیستم های قدرت
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک