رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

ب‍ان‍ک‍و: ادام‍ه‌ م‍اج‍راه‍ای‌ پ‍اپ‍ی‍ون‌

ب‍ان‍ک‍و: ادام‍ه‌ م‍اج‍راه‍ای‌ پ‍اپ‍ی‍ون‌
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 36 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 36 رای
✔️ داستان این رمان برگرفته شده است از حقایق زندگی هانری شاریر. موضوع رمان از اتهام کشته شدن یک فروشنده زن به دست هانری شاریرشروع می‌شود، در صورتی که خود او منکر این قتل می‌شود، و در نهایت به گویان فرانسه برای گذراندن دوره محکومیت فرستاده می‌شود و در آخر بعد از چند اقدام به فرار موفق به فرار از زندان می‌شود.
بانکو ادامه رمان پاپیون است. هانری شاریر در بانکو به زندگی خود در ونزوئلا پس از فرار از زندان‌های مخوف فرانسه می‌پردازد. زندگی یک محکوم به حبس ابد و گریخته از ظلم و جور و آوار بی‌عدالتی که عده‌ای برای حفظ منافعشان بر سر او فرو می‌ریزند. شاید برای به دست آوردن آزادی و گرفتن انتقام از کسانی که هستی‌اش را به نیستی کشاندند با تمام وجود تلاش می‌کند و دست به هر کاری می‌زند و وارد حوادث خطرناکی می‌شود تا هستی خود را به‌دست‌ آورد.
رمان از جایی شروع می‌شود که راوی آزاد می‌شود و حالا باید با دنیای جدید خو بگیرد. کتاب از دفترچه چهاردهم شروع می‌شود و به دفترچه سی‌ام ختم می‌گردد. در هر کدام از دفترچه‌ها با رویدادهایی هیجانی از زندگی راوی در دوره‌های زندگی‌اش آشنا می‌شویم. راوی، لحنی گرم تاثیرگذار دارد و با حوصله از جزییات اتفاق‌ها می‌گوید.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی ب‍ان‍ک‍و: ادام‍ه‌ م‍اج‍راه‍ای‌ پ‍اپ‍ی‍ون‌

تعداد دیدگاه‌ها:
3
سلام ، و عرض تشکر مجدد،مترجم این کتاب مرحوم عموی بنده بودن ، و این کتاب هم بی نظیره
کتاب زیبایی بود... پر از ماجراجویی و البته پر کشش.. از خوندنش پشیمون نمی شین:baaa:
با سلام وتبریک سال نو
پاپیون کتابی بود رئال و پرکشش مجال گذاشتن کتاب و نداشتی انشاا... که این کتاب هم اینچنین است .
ب‍ان‍ک‍و: ادام‍ه‌ م‍اج‍راه‍ای‌ پ‍اپ‍ی‍ون‌
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک