رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
راهنمای مسائل انتقال حرارت
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 177 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 177 رای
.
انتقال حرارت علمی است که با پیش بینی انتقال حرارتی که بین دو جسم به واسطه وجود اختلاف درجه حرارت به وجود می آید سر و کار دارد. ترمودینامیک به ما می آموزد که این انرژی انتقال یافته را به عنوان حرارت تعریف کنیم. در انتقال حرارت، اصول اول و دوم ترمودینامیک، قوانین تجربی به عنوان مبانی بحث انتقال حرارت، به سادگی و سهولت برای به کارگیری در موقعیتهای عملی متنوع تعمیم می یابند. این مجموعه راهنمای کتاب انتقال حرارت نوشته فیلیپ هولمن و ترجمه مهندس ملک زاده و مهندس کاشانی می باشد. این کتاب سالهای متمادی است که به عنوان یکی از بهترین کتاب های درسی انتقال حرارت در اکثر دانشگاههای جهان تدریس می گردد. به خصوص از دیدگاه کلاسیک و آموزش مباحث انتقال حرارت. این کتاب جایگاه ویژه ای در میان کتب فنی دانشگاهی دارد و به عقیده بسیاری از دست اندرکاران و اساتید تاکنون هیچ مجموعه درسی نتوانسته است جایگزین آن گردد.به همین دلیل، این اثر به عنوان کتابی کامل در انتقال حرارت همواره مطرح بوده است. چاپ های مکرر این کتاب و استقبال دانشجویان و اساتید محترم دانشگاهها از آن، مترجمین و ناشر را بر آن داشته است که هماهنگ با کتاب اصلی اقدام به ارائه این راهنما نمایند.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
Reza
Reza
1388/05/30

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی راهنمای مسائل انتقال حرارت

تعداد دیدگاه‌ها:
8
salam agha reza dastet dard nakone agha chetor mishe inaro gereft
.mamnon misham behem begi:D
ای شیطون سیستم رای گیری رو راست و ریس کردی 8-) الان دیگه نمیشه به یه کتاب دو بار رای داد . خیلی خوب شده . البته باید یه دست به افتخار خودم بزنم 8-)8-)8-)
راهنمای مسائل انتقال حرارت
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک