رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
بچه های هورین
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 622 رای
نویسنده:
مترجم:
فرهاد سیدلو
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 622 رای
فرزندان هورین یا The Children of Húrin نام کتابی در سبک فانتزی والای حماسی است جزیی از رشته‌افسانه‌ی تالکین و داستان‌های حاشیه‌ای مجموعه‌ی ارباب حلقه‌ها محسوب می‌شود. تالکین نسخه‌ی اولیه‌ی این کتاب را در ۱۹۱۰ میلادی نوشت، اما کتاب تا ۱۹۷۳ تکمیل نشد. فرزند وی، کریستوفر تالکین، دست‌نوشته‌های کتاب را ویراست تا به قالبی روایی مستحکمی بدهد. کتاب سرانجام در سال ۲۰۰۷ میلادی به عنوان اثری مستقل به چاپ رسید.

انتشارات هارپر کالینز فرزندان هورین را در ۱۷ آوریل ۲۰۰۷ میلادی در انگلستان و کانادا منتشر کرد. کتاب در همان سال توسط هافتون میفلین در آمریکا منتشر و پخش شد. آلن لی، تصویرگر کارهای فانتزی دیگر تالکین (هابیت و ارباب حلقه‌ها) طرح روی جلد و هشت نقاشی درون کتاب را تهیه کرد. همچینین کریستوفر تالکین مقاله‌ای در شرح چگونگی به وجود آمدن داستان و تطور آن به کتاب ضمیمه کرده‌است. همچنین چند جدول تبارشناسی و نقشه‌ای از بلریاند هم ضمیمه شده‌اند.
داستان در دوران اول در سرزمین میانه می‌گذرد و ماجرای هورین تالیون و فرزندان او (تورین تورامبار و نیه‌نور) را باز می‌گوید.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
قاصدك
قاصدك
1388/05/26

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی بچه های هورین

تعداد دیدگاه‌ها:
37
خداوند رحمت کند تالکین عمرش نرسید که این کتاب را کامل کند . پسرش کل داستان را به شیوه نقل قول گویی کامل کرده است و البته درست است که در نگاه اول کتاب نگارش جالبی ندارد اما فرزند تالکین جانب امانت را رعایت کرده است و هیچ بخشی از خود را در آن دخیل نکرده است .وگرنه نویسنده کتاب باید فرزند تالکین می بود که از او اقتباس کرده است .
در ترجمه اشکال عجیبی وجود دارد آن هم لفظ اانسان واره بجای الف که جای تعجب از این کار مترجم را دارد. تینگول را زینگول نوشته و.... برخی ت ها را ث نوشته است .
اگر دوستی ترجمه تام بامبادیل را دارد لطف کند و در اختیار قرار دهد (به امید ساختن سیلما توسط جکسون)
[quote='assassin23']از کجا دانلودش کنم؟[/quote]من ودم کل نت رو زیرو رو کردم نبود مجبور شدم بخرمش و انتشارات روزنه هم چاپش کرده و قیمتش هم13000 تومان است
لینک دانلود نداره؟
از صبخ دنبال این کتابم ولی هیج جا نمیشه دانلودش کرد
می خوام سرمو بکوبم به مانیتوربعئ به...میز...موس...پایه تخت.ای خدااااااااااااااااااااااااااااااااا
کسی هست که ترجمه تمام آثار رو داشه باشه؟
همه لینکا فقط میچرخونن آدم رو .
چرا لینک دانلود نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟(?)
کسی لینک دانلودش رو نداره..؟ ممنونش میشم.........
اکثر کتابهای خوب،اینجا فقط توی ویترین هستند و یه خندق هم زیرش کندن...ته خندق هم که کلی سیخ و میخ و کارد ،چاقو، چنگال، مین ، شمشیر ، رادیو اکتیو ، موش کپک زده ، قاتل های زنجیری ، گودزیلا ، مارک تایسون ، ...و غیره
ریخته اند....، تازه وقتی افتادی کتابناک ازت امتیاز کم میکنه و بعدش هم دو،سه تا تروریست با یه هواپیما شیرجه میزنند وسط پیشونی آدم.......................................!! :O
پیشنهاد من اینه که اگه تازه به دنیای تالکین وارد شدید یا فقط فیلمش رو دیدید و حالا میخواید کتاب هاش رو بخونید،به هیچ وجه با فرزندان هورین شروع نکنید!چون اطلاعاتی توش هست که اگه بقیه ی کتاب ها رو نخونده باشید به کلی گیجتون می کنه!
در حیقیت بهترین ترتیب برای وارد شدن به دنیای تالکین و بعد غرق شدن در اون بدین شرح هست:
فیلم ارباب حلقه ها(ساخته ی پیتر جکسون)>کتاب هایبت>کتاب ارباب حلقه ها>کتاب سیلماریلیون>کتاب فرزندان هورین
اگه هم تونستید کتاب ها رو با ترجمه ی آقای رضا علیزاده گیر بیارید،خیلی خیلی خیلی بهتر هست!
ضمنا "فرزندان تورین" هم اسمی هست که آقای رضا علیزاده برای ترجمه ی خودشون به کار بردن و آقای "فرهاد سیدلو" کتاب رو با اسم "بچه های تورین" ترجمه کردند.
و مهم تر از همه ی اینها اینکه در صورت نداشتن مشکل مالی یا مسافتی،بسی بهتر است که از نسخه ی کاغذی این کتاب ها استفاده کنیم!
با تشکر.
یه دنیا ممنون واقعا خوش حالم ثبت نام کردم.:x
بچه های هورین
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک