رسته‌ها
وضعیت حق تکثیر و مالکیت حقوقی این کتاب مشخص نیست؛ بنابراین امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر در این باره اطلاعاتی دارید، با ما تماس بگیرید. همچنین در صورتی که شما نسبت به این اثر محق هستید، می‌توانید اجازه انتشار تمام یا بخشی از نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید، یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «فروش کتاب الکترونیکی» را در بخش راهنما مطالعه کنید.
ابوعطا و گریه جلاد
امتیاز دهید
5 / 4
با 17 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4
با 17 رای
نگاهی به رفتار روسای شهربانی ایران در عصر پهلوی اول

اشاره ناشر:
درباره حکومت پنجاه و سه ساله پهلوی ها در ایران کتابهای بسیاری در داخل و خارج کشور نوشته و چاپ شده است. این کتابها در قالبهای خاطره، گزارش مقاله گفت و گو تحقیق و تدوین، به قلم نویسندگان داخلی و خارجی، اعضای خانواده پهلوی و اطرافیان و دست اندرکاران آن رژیم، فراهم شده است. تهیه و مطالعه این کتابها که همچنان رو به افزایش است برای بسیاری به ویژه جوانان و نوجوانان - امکان پذیر نیست. به همین دلیل، مجموعه «تاریخ پهلوی» با توجه خاص به خاطرات و نیز اظهارات، تحقیقات و گزارشهای موجود با رعایت ترتیب تاریخی حوادث، تدوین و منتشر می شود.
«تاریخ پهلوی» سلسله کتابهایی است که نسل جوان کشور را با کارنامه برخی چهره ها و بخشی از جریانها و رویدادهای آن دوره آشنا می کند و چگونگی پیدایی و شکل گیری و زوال پهلوی ها را برای آنان ترسیم می نماید. جوانان ما با مطالعه این کتابها به پاره ای از دلایل خیزش فراگیر مردم علیه سلطنت پی می برند و برخی از زمینه های وقوع انقلاب اسلامی را در می یابند.
در پایان هر قطعه نشانی آن به اختصار ذکر شده که «م» نشانه منبع و عدد سمت چپ شماره آن در فهرست منابع است. آنچه پس از علامت در آمده است شماره صفحه یا صفحات مورد استفاده را نشان می دهد. درباره بعضی از جریانها، حوادث، اصطلاحات و زندگی افراد، در پایان کتاب به ترتیب الفبا توضیحاتی ارائه شده است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hamid
hamid
1390/04/04

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی ابوعطا و گریه جلاد

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
ابوعطا و گریه جلاد
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک