رسته‌ها
وضعیت حق تکثیر و مالکیت حقوقی این کتاب مشخص نیست؛ بنابراین امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر در این باره اطلاعاتی دارید، با ما تماس بگیرید. همچنین در صورتی که شما نسبت به این اثر محق هستید، می‌توانید اجازه انتشار تمام یا بخشی از نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید، یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «فروش کتاب الکترونیکی» را در بخش راهنما مطالعه کنید.
ویتگنشتاین در تبعید
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 559 رای
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 559 رای
از متن کتاب:
ویتگنشتاین در تبعید اولین اثر مستقل جیمز کلاگ ویتگنشتاین پژوه و استاد فلسفه در دانشگاه ویرجینیاتک است. او سابقاً ویراستار دو مجموعه اثر از ویتگنشتاین (عمدتاً از مکاتبات و آثار کوتاه و کمتر دیده شده یا منتشر ناشده وی)، و همچنین مجموعه مقاله ای راجع به این فیلسوف برجسته معاصر بوده است. علایق کلاگ عمدتاً معطوف میشود به حوزه های فلسفه اخلاق، متافیزیک و فلسفه تحلیلی قرن بیستم؛ اما وی همچنین درسگفتارهایی با موضوع فرهنگ یونان باستان تاریخ فلسفه سیاسی (با تمرکز بر فلسفه های مارکس و هابز)، فلسفه ذهن، فلسفه دین روشنفکری آفریقایی - آمریکایی، و همچنین مبحث معنای زندگی را هم ارائه کرده است همین وسعت نظر را می توان در مباحث کتاب حاضر و به ویژه در پی نوشتهای مفصلی که بالغ بر یک سوم حجم کتاب را شامل شده است هم سراغ گرفت.
ترجمه کتاب حاضر را در حالی به خواننده محترم فارسی زبان تقدیم می کنم که نیک می دانم تصویری که آثار موجود در بازار کتاب کشورمان از شخصیت و فلسفه ویتگنشتاین عرضه می کنند، کفاف اتخاذ نگاه جامعی به دغدغه ها و تاملات این فیلسوف ذو ابعاد معاصر را نمی دهند...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hamid
hamid
1388/05/08
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی ویتگنشتاین در تبعید

تعداد دیدگاه‌ها:
14
ویتگنشتاین در تبعید
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک