رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
و سپس هیچکس نبود
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 95 رای
نویسنده:
مترجم:
ثریا قیصری
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 95 رای
✔️ داستان از جایی شروع می شود که ده نفر توسط افرادی به ظاهر مختلف به مهمانی در یک جزیره اسرارآمیز دعوت میشوند. هر کدام از مهمانان در گذشته مرتکب جنایات هولناکی شده اند و حالا میزبان عدالت را برای تک تک افراد به اقتباس از شعر کودکانه ده سرخ پوست اجرا می کند.

داستان چنین آغاز می شود:
در کوپه درجه یک قطار، قاضی وارگریو که تازه بازنشسته شده بود، پکی به سیگارش زد و نگاهی به اخبار سیاسی روزنامه تایمز انداخت. آنگاه روزنامه را روی صندلی گذاشت و از پنجره به بیرون نگریست. حالا در سامرست بودند. نگاهی به ساعتش انداخت. تا دو ساعت دیگر به دوون می رسیدند. او در ذهنش همه آنچه را که در روزنامه راجع به ایندیان آیلند خوانده بود، مرور کرد. این جزیره را ابتدا یک آمریکایی میلیونر خریده بود. او عاشق قایق سواری و خانه مجلل و باشکوهش بود که در این جزیره کوچک نزدیک به ساحل دوون ساخته بود. ولی متاسفانه به خاطر آنکه همسر سومش میانه خوبی با قایق سواری نداشت، ناچار شد آن را بفروشد به همین دلیل آگهی های متنوعی در مورد فروش جزیره و خانه اشرافیش به روزنامه ها داد. طولی نکشید که معلوم شد شخصی به نام آقای اوون آن را خریده است...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
libraziti
libraziti
1390/03/11

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی و سپس هیچکس نبود

تعداد دیدگاه‌ها:
30
سلام.من این کتاب و قتل راجر اکروید را خواندم.شاید زمانی که کتاب نوشته شده این سبک نوشتن جالب بوده ولی ضعف بزرگ کتاب های اگاتا کریستی در تمام کردن داستان است که در دو کتاب اکروید و سپس هیچ کس نماند داستان جالب تمام نمیشه و نویسنده بیش تر با ذکر جزییات نامربوط با داستان خواننده را خسته می کنه.در کل به نظر من این سبک داستان نویسی امروزه طرفدارهایش را از دست داده(البته برای کسی که واقعا اهل کتاب خواندن باشه).به نظر من همین یک کتاب را از اگاتا کریستی بخوانید مثل اینکه همه را خواندید و به سراغ کتاب های در سبک جنایی کاراگاهی که جدید تر هستند بروید.البته این نظر من بود.
هیچکدوم از نوشته های آگاتا اینقدر منو نترسونده بود ده بچه زنگی یا وسپس هیچکس نبود بسیار پیچیده ترسناک بود
از بین داستان های جنایی خانم آگاتا کریستی، به نظر من، همه ی اونایی که پوآرو هست توش عالیه ولی از بین اونایی که کارگاه پوآرو حضور نداره من کتاب "مردی با لباس قهوه ای" رو خیلی دوست داشتم و پیشنهاد میکنم!
راستی سلام یادم رفت.

با سلام
تقریبا تمام کتابهای آگاتاکریستی را خوانده ام. بهترین داستانها (البته فقط و فقط از نظر من) «الفبای جنایت» یا «جنایات الفبایی»، «جنایت فراموش شده» که نام دیگر آن «قتل خاموش» است و هر دو عنوان در بازار موجودند، «قتل راجر آکروید» که این کتاب نیز با نام دیگر «پایان پیام، پنج بامداد» به چاپ رسیده است، «و سپس هیچکس نبود» با نام دیگر «ده سرخ پوست کوچک» و نیز عنوان سوم «ده بچه زنگی»، «قتل در زمین گلف»، «شیطان زیر آفتاب»، «فتل در آسمان» با نام دیگر «مرگ در میان ابرها»، «قطار چهار و پنجاه دقیقه از پدینگتون»، «پنج خوک کوچک» با نام دیگر «تصویر تلخ یک نقاش»، «تراژدی در سه پرده»، «جنایت بر روی نیل» با نام دیگر «قتل در ماه عسل»، «تله موش» و «یک، دو، سگک کفشت رو ببند». بدلیل شهرت بیشتر برخی آثار کریستی، چند ناشر و مترجم متفاوت دست به تولید این داستانها زده اند و اکثر کتابهای این نویسنده با دو یا سه عنوان مختلف در بازار موجود است. در نتیجه زمان خرید، به این نکته دقت توجه باشید که یک داستان را دو مرتبه خریداری نفرمایید
این کتاب واقعا بی نظیره.تو کتابایی که من ازش خوندم قتل راجر آکروید هم عالیه.خانه ی کج هم خیلی قشنگه.
دوستانی که کتاباشو خوندن خوشحال میشم اگه بگن کدوماش بهتره که ما اول اونا رو بخونیم.من که دارم دیوانه میشم.
از بین این همه کتاب کدومشو انتخاب کنم؟

من فقط چندتا کتابشو خوندم،همین (و سپس هیچکس نبود)عالیه!
از همین شروع کن
این کتاب واقعا بی نظیره.تو کتابایی که من ازش خوندم قتل راجر آکروید هم عالیه.خانه ی کج هم خیلی قشنگه.
دوستانی که کتاباشو خوندن خوشحال میشم اگه بگن کدوماش بهتره که ما اول اونا رو بخونیم.من که دارم دیوانه میشم.
از بین این همه کتاب کدومشو انتخاب کنم؟
و سپس هیچکس نبود
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک