رسته‌ها

اقتصاد سیاسی ایران معاصر - دفتر دوم

اقتصاد سیاسی ایران معاصر - دفتر دوم
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 56 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 56 رای
دفتر دوم: اقتصاد آقای احمدی نژاد


همان طور که وعده داده بودم دفتر دوم اقتصاد سیاسی ایران معاصر را دراین جا منتشر می کنم که به « اقتصاد آقای احمدی نژاد» پرداخته است. یادداشتهای دیگری هم درباره این دوره دارم که اگرتوانی باشد شاید به صورت دفتر دیگری درآمد. این دفتر را نیز همانند دفتر اول به یاد و خاطره رفیق فقیدم بهزاد کاظمی تقدیم می کنم.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
69
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
Ahmad Seyf
Ahmad Seyf
1390/02/14
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی اقتصاد سیاسی ایران معاصر - دفتر دوم

تعداد دیدگاه‌ها:
6
[quote='payam 52']ضمنا ای کاش در بخش صنعت نساجی ، اشاره ای هم به کارخانه های سه گانه نساجی قائم شهر که زمانی گل سر سبد نساجی کشور بودند و امروز تبدیل به حسرتکده ای خاموش شده اند می کردید.[/quote]
این کارخانه‌ها دیرزمانی‌ست که از کار انداختندشان و بانک‌ها به حساب قرض و قروض به زمیند‌اران برچ‌ساز فروختندشان!
این ره که دکتر میرود به ترکستان است:))
می خواهم به کتاب امتیاز یک بدهم اما دلم نمی دانم چرا می خواهد 6 را بزند. با تردید و پیام موافقم. نمی دانم آنچه باعث شده کتابهای پیام جای خودش را به سطل زباله بدهد \"سیاست پینوکیویی حضرت محمود\" است یا چیز دیگر!!!
چه ترکیب قشنگی
فرج الله مسعود محمود محمد هر چهار با بینی شبیه پینوکیو
ضمنا ای کاش در بخش صنعت نساجی ، اشاره ای هم به کارخانه های سه گانه نساجی قائم شهر که زمانی گل سر سبد نساجی کشور بودند و امروز تبدیل به حسرتکده ای خاموش شده اند می کردید.
مقاله ایست بسیار زیبا و کاربردی که به زبانی که برای همه قابل درک باشد نوشته شده است. در واقع استاد بزرگوار ، حرفی را که مدتهاست در دل همه ماها نهفته است و نمی توانیم آن را به زبان بیاوریم ، با بیانی شیوا و قلمی متین به رشته نگارش درآورده است. من که بسیار استفاده بردم. ممنون آقای سیف
8-)
اقتصاد سیاسی ایران معاصر - دفتر دوم
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک