رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
تس
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 82 رای
نویسنده:
مترجم:
مینا سرابی
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 82 رای
✔️ تس دخترک روستایی بسیار زیبا، معصوم و کم تجربه اولین فرزند خانواده فقیر و پر جمعیتی است که بخاطر جبران اشتباهی که در انجام آن او هم بیشتر از پدر و مادرش مقصر نیست پیشنهاد مادرش را برای گرفتن کمک یا شغلی نزد خانواده ای سرشناس و اشرافی که گمان می رود با آنها فامیلی دوری داشته باشند می پذیرد و به نزد آنها در دهکده مجاور می رود.
شخصیت های داستان همگی به حکم سرنوشت بسوی مقصد حرکت می کنند و خارج از همه اصول اخلاقی و اجتماعی به راه خود می روند و همین حکم برگشت ناپذیر، تس را دچار زحمت و محنت می کند.
در ستایش تس همین بس که پس از گذشت قریب یکصد سال از نگارش آن، شخصیتی چون سیمون دوبووار در بحث از ادبیات و فلسفه می گوید:" و اما وقتی تس را ترک کردم گفتم که پرداختن به فلسفه وقت تلف کردن است."
تس تجسم تمام خوبیها و سادگی ها و پاکی هاست که در مجادله با پلیدی ها خدشه دار می شود تا جاییکه خواننده به خود می گوید در دنیایی که وجود پلیدی مبرهن است سادگی و پاکی مطلق اثری جز زیان و رنج نخواهد داشت.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی تس

تعداد دیدگاه‌ها:
20
سلام به همه من نسخه انگلیسی کتاب رو خوندم و با اینکه خیلی کتاب زیبایی بود و من هم آدم زیاد احساساتی نیستم ولی به شدت روی من تاثیر گذاشت و تا یک هفته دپرس شدم و بعد از اون دیگه تا می بینم یه رمان ممکنه غم انگیز باشه بلافاصله خوندنش رو متوقف می کنم نمونش رمان هرگز رهایم مکن از ایشی گورو هستش که تا نصفه بیشتر نخوندمش موفق و سربلن باشید.
آخرش ناراحت کننده است.من دوست نداشتم.:(((?):(((?)
[quote='شهرام نوتاج']لطفا بگین چطور میشه این کتابو دانلود کرد[/quote]

با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد.
یکی از قشنگ ترین کتاب هایی است که خوندم جین ایر هم خیلی قشنگه اما من نسخه انگلیسیش رو خوندم چون ممکنه حس هایی که یک کتاب ایجاد می کنه در زبان های مختلف متفاوت باشه
پایان خوبی نداشت. جزییات داستان در خصوص وضع حاکم جالبتر از بدنه اصلی داستان بود.
تس
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک