رسته‌ها
وضعیت حق تکثیر و مالکیت حقوقی این کتاب مشخص نیست؛ بنابراین امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر در این باره اطلاعاتی دارید، با ما تماس بگیرید. همچنین در صورتی که شما نسبت به این اثر محق هستید، می‌توانید اجازه انتشار تمام یا بخشی از نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید، یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «فروش کتاب الکترونیکی» را در بخش راهنما مطالعه کنید.
درخت زیبای من
امتیاز دهید
5 / 4
با 6 رای
امتیاز دهید
5 / 4
با 6 رای
کتاب «درخت زیبای من» در اصل «درخت پرتقال زیبای من» وقتی در سال ۱۹۶۸ در بزربل انتشار یافت نه تنها جایزه رو که تی پیستو اسپسیال را گرفت، بل صدها هزار خواننده خود را به اندازه ای گریاند و نیز تا جایی که اشک به چشم آوردند، خنداند که گفتند انتشار این اثر سبب شد که مقدار قابل ملاحظه ای بر آبهای رودخانه آمازون اضافه شود. خوزه مائوروده و اسکونسلوس با قهرمان پنج ساله یا شش ساله خود موسوم به زه زه (مخفف ژوزه) تمام خوانندگان این اثر خودرا و در هر سن و سالی که بودند به هیجان در آورد.
زه زه بچه کوچک و سرگرم کننده ای است که شیطان به جلدش رفته است. خیلی رویائی و رویا باف است با درخت پرتقالش هم حرف میزند ولی در عین حال می تواند بدترین بازی ها را اختراع کند و به سردیگران در آورد. خواننده این کتاب خیلی زود به این قهرمان به محیط او به برادر کوچکش لوئیس، به برادر بزرگش توتوکا، به خواهرانش به دائی پیرش به پدر بی کارش به مادر بومی اش دلبستگی می یابد. حساسیت او شدتی استثنایی دارد. حادثه بزرگ زندگی او، کینه او نسبت به راننده یک کامیون است که خیلی زود به عشق مبدل می شود.
به ندرت می توان روحی کودکانه یافت که دارای این چنین «تربیت عاطفی» باشد و از درد تجربه ای چنین بگیرد. درخت زیبای من یکی از زیباترین کتابهایی است که تا کنون درباره کودکی و دنیای آن نوشته شده است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hanieh
hanieh
1390/02/01

کتاب‌های مرتبط

دوقلوهای ناتنی
دوقلوهای ناتنی
4.7 امتیاز
از 6 رای
خلاصه کتاب کیمیاگر
خلاصه کتاب کیمیاگر
5 امتیاز
از 1 رای
حادثه ای عجیب برای سگی در شب
حادثه ای عجیب برای سگی در شب
4.3 امتیاز
از 79 رای
رنجهای آنجلا
رنجهای آنجلا
4.3 امتیاز
از 30 رای
برج
برج
4.3 امتیاز
از 33 رای
معجزه عسل
معجزه عسل
4.4 امتیاز
از 67 رای
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی درخت زیبای من

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
درخت زیبای من
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک