رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
پیتر کامنزیند
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 69 رای
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 69 رای
✔️ پشت جلد کتاب:
بالاتر از همه می‌خواستم راز مهر را در دلهایتان نشانم:
امید داشتم به شما بیاموزم که همگی زیوندگان را برادر باشید، و چندان سرشار از مهر شوید که حتی از اندوه و مرگ نهراسید و آنان را چون برادران و خواهرانی که سویتان می‌آیند پذیرا شوید..
هرمان هسه در خانواده‌ای از قدیم پروتستان به دنیا آمد. هرمان هسه در برابر هر اقتداری سرکشی می‌کند و از مسئله آموزش فارغ نیست. وی در سال 1925 در زیست نامه‌ای کوتاه می‌نویسد:
من در اواخر دوران جدید، اندکی پیش از بازآمدن قرون وسطی، در برج قوس، در پرتو مساعد مشتری به دنیا آمدم..

مروری بر کتاب:
هسه در پیتر کامنزیند زندگی جوانی را شرح می دهد که دهکده محدود و کوچک خود را ترک می کند تا سراسر جهان را زیر پا گذارد، اما او جویای هنر است و به زندگی از خلال زیبایی ها می نگرد و هسه به وسیله او می تواند نظرهای شخصی را درباره هنر و سرنوشت آن بیان کند و در جریان این جهانگردی برتری زندگی طبیعی را بر تمدن شهری نشان دهد و تمدن غرب را سخت به باد انتقاد گیرد. پیتر، قهرمان کتاب، پس از سرخوردگی از سیر و سیاحت به سرگردانی خویش پایان می دهد و به دهکده کوچک بازمی گردد و کمر اصلاح آن را برمی بندد.
هسه در این اثر مسائل کودکی و نوجوانی را مطرح کرده وکسانی را وصف می کند که در جستجوی شناخت شخصیت خویشند و غالبا عصیان و میل گریز، زندگیشان را به خطر می اندازد.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
Pir pesar
Pir pesar
1398/10/09

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی پیتر کامنزیند

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
پیتر کامنزیند
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک