رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
انرژی ماورایی
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 35 رای
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 35 رای
توضیحات : انسانهای نئاندرتال مفاهیم روح و زندگی بعد از مرگ را کشف کردند و آنرا در زندگی و دفن مردگانشان بکار گرفتند . انسانهای کرومانیون
که ده هزار سال قبل از بین رفتند برای هماهنگی و همگامی نیروهای متافیزیکی و جلب لطف و رضایت آنان به قربانی انسان می پرداختند و آیین های ویژه ای را در زندگی بکارمی گرفتند . درطول هزاران سال بعد ،پیامبران و مفتکران ملل ، ادیان و آیین های ویژه ای را بوجود آوردند و برای پیوند انسان به انرژی و نیروهای ماورایی دستورات خاصی را صادر کردند و پیروان خود را به انجام آیین های ویژه رهنمون ساختند.
اینک انسان قرن بیست ویکم در میان مفاهیم هزاران مکتب ، ادیان و اندیشه های گوناگون متحیر و سرگردان است . پیشرفت ترجمه ،تالیف و نشراندیشه های گوناگون ودسترسی به هزاران رسانه صوتی و تصویری که هریک مبلغ اندشه ای خاص هستند این مرحله را به کلافی سردرگم مبدل می سازد و براین سرگردانی می فزاید . به نحوی که حتی یک انسان معتقد به عقیده ای واحد و خاص نمی توان یافت . همه دارای مجموعه ای از عقاید هستند که به هیچ یک پای بند نیستند .
در این راستا کتابی جامع و بی غرض که بتواند انسان قرن بیست و یکم را به سوی خدا و نیروهای ماورایی رهنمون سازد بسیار نادر و تقریبا دور از دسترس بود.
کتاب حاضر در پاسخ با این معضل تالیف گشته است . در نوشتن آن از بیش از صد نوع کتاب و اندیشه کمک گرفته شده است . خوانندگان به چهار گروه معنوی تقسیم شده و برای سالکان هرمرتبه معنوی دهها تمرین صددرصد علمی و کاربردی که قبلا توسط سالکان راه حق به تجربه رسیده است داده شده است که درنوع خود کم نظیر بلکه بی نظیر است و سالکان راه حق می توانند با تعیین موقعیت معنوی خود و انجام آن تمرینات به مقام کشف و شهود رسیده و با مساعدت نیروهای ماورایی و ایمانی راسخ به سر منزل حق نایل آیند.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
civilization
civilization
1389/12/12

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی انرژی ماورایی

تعداد دیدگاه‌ها:
6
اين کتاب چاپ جديدي دارد که خيلي جاي تا مل دارد.البته الان شما کتاب کامل را درسايت نگذاشتيد.در ضمن کتاب عرفان جديد هم از همين نويسنده قابل توجه است. اول وآخرم يار.
واقعا بی سوادی با حالیه نه باهالیه(!)
ممنون بابت کتاب:D
ایشون یه تیکه از عقاید هر قوم رو برداشتن به اسم خودشون به صورت داستانی نقل کردن. به قول معروف طرف فیلمای فردین رو به اسمه خودش تعریف کرده. اول خودش به همه گفته دروغگو بعد دروغهای شاخدار تر گفته. (!)
كتابهاي اشو در مورد زندگي هم واقعا جاي تامل داره پيشنهاد ميكنم كتاباشو بخونيد
انرژی ماورایی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک