رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
نامه های صمد بهرنگی
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 30 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 30 رای
گردآوری: اسد بهرنگی

از مقدمه کتاب:
نامه هایی که در این مجموعه میآید مربوط به دورانهای مختلف زندگی صمد است. او این نامه ها را برای افراد مختلف نوشته است.
قسمت اول این مجموعه شامل نامه های اوست برای شاگردان و دوستانش. این نامه ها قبلا در جنگهای مختلف چاپ شده و در اینجا از همان جنگها، عیناً نقل میشود بدون هیچگونه دخل و تصرفی. از بابت محفوظ ماندن این نامه ها باید ممنون دست اندر کاران آن جنگها بود. از سایر دوستان صمد انتظارر میرود چنانچه نامه و یادداشتی از او نزد خود دارند، به نشانی ناشر بفرستند تا در چاپهای بعد به مجموعه حاضر افزوده شود.
قسمت دوم چند نامه اداری است که صمد، بعناوين مختلف، نوشته و نسخه ای از آنها را برای خود نگاه داشته است. این نامه ها از نظر این که شاید در شناسایی صمد و محیط و زمان او کمک کند، آورده میشوند. برای پرهیز از هر نوع جنجال و تأکید بر این واقعیت که نامه های صمد، در عین خصوصی بودن میتوانند جنبۀ خطابی عام نیز داشته باشند، در این نامه ها نام اشخاص و ادارات حذف شده و بجای آنها « ...» گذاشته شده است .
قسمت سوم را نامه هایی تشکیل میدهند که صمد برای برادرش، اسد نوشته است. در این نامه ها نیز پاره ای، مطالب و حتی چند سطر و صفحه که بیشتر مربوط به مسائل خصوصی و خانوادگی بود، حذف شده و اینگونه
قسمت حذفها با «.....» نشان داده شده است.
قسمت چهارم، شامل نامه هایی است که صمد برای یوسف، دوست ایام کودکی و بچه محل خود که در میان دوستان او جای بخصوصی داشت و من حیفم آمد و ضرورتی ندیدم که نام او را از نامه ها حذف کنم نوشته است...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
Pir pesar
Pir pesar
1389/09/21
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی نامه های صمد بهرنگی

تعداد دیدگاه‌ها:
2
این کتاب انتشارات امیرکبیره و نه نشر بهرنگی به لوگوی روی جلد توجه کنید
می خوام بخونم. هنوز نخوندم و توی بازار هم نتونستم پیداش کنم.
نامه های صمد بهرنگی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک