رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
شبح شاه
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 38 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 38 رای
جلد اول سنگهای قدرت

درباره کتاب:
بعد از به قتل رسیدن پادشاه بریتانیا در شکار , و ناپدید شدن شمشیر قدرت (شمشیر کانوبلین) در مه , " تیورو " شاهزاده بی بنیه و بیمار توسط دختری به نام جیان آور ( لاتیا ) از دست تعقیب کنندگان در جنگلی کوهستانی نجات پیدا می کنه و با پدر خونده ی لاتیا " کالین لاچ فراگ " آشنا می شه . بعدها می فهمیم که کالین با القاب جنگجوی مه - لرد نیزه , جادوگری بسیار قدرتمند و یکی از نامیرایان و خدایان آتلانتیس به حساب می یاد که آموزش تیورو را به عهده می گیره تا تیورو ضعیف و ناتوان را به اتر ( آرتور شاه) آینده تبدیل کنه و ...

درباره نویسنده:
دیوید گمل (به انگلیسی: David Gemmell) نویسندهٔ فانتزی انگلیسی الاصل، در سال ۱۹۴۸ در لندن غربی متولد شد. دوران کوتاه تحصیل او در سن شانزده سالگی، بواسطه‌ی تاسیس یک سندیکای قمار با اخراج او از مدرسه به پایان رسید. بعد از ترک تحصیل، گمل بعنوان کارگر روزمزد در طول روز و بعنوان مامور نگهبان در کلوب‌های شبانه‌ی سوهو در طول شب، به گذران زندگی خود پرداخت. همچنین بعنوان یک روزنامه نگار آزاد برای روزنامه‌هایی چون «دیلی میرور» و «دیلی نیوز» مقاله می‌نوشت.
در سال ۱۹۸۴، اولین رمان فانتزی او با عنوان «افسانه» منتشر شد. با چاپ «پادشاه پشت دروازه» در ۱۹۸۵ و "Waylander" در ۱۹۸۶، او موفق شد روزنامه نگاری را کنار گذاشته و به عنوان نویسنده تمام وقت مشغول شود.
در ۲۸ ژولای ۲۰۰۶، دو هفته بعد از عمل بای‌پس قلب، دیوید گمل بر اثر انسداد شرایین درگذشت. او به شدت سیگار می‌کشید و خودش اعتقاد داشت کنار گذاشتن سیگار، روی توانایی نویسندگی‌اش اثر منفی می‌گذارد. او کمی بعد از چاپ دومین قسمت از سری «تروی» (Troy) با نام «ارباب کمان نقره‌ای» (Lord of the silver bow) درگذشت. همسرش استلا امید دارد این مجموعه را توسط هفتاد هزار کلمه‌ای که توسط گمل باقیمانده و طرح‌هایی کلی که قبلا برای او توضیح داده، به انتها برساند.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
imangh5
imangh5
1389/09/23

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی شبح شاه

تعداد دیدگاه‌ها:
4
دوستانعزیز که این کتاب رو خوندید لطفا نحوه دانلود کردنضش رو به ما هم یاد بدید!؟!؟!؟!؟!؟!
من کتاب اسطوره دیوید گمل رو خونده بودم ولی زیاد خوشم نیومده بود چون خیلی نقطه ضعف داشت اما وقتی کتاب شبح شاه دیود رو خوندم نظرم درباره ی دیوید تغییر کرد. واقعا این کتابش ارزش خوندن رو داره. ............ ولی حتما بخونیدش.
[edit=aqanader]1392/02/01[/edit]
کتاب قشنگی بود ولی توضیحات کاملی درباره مکان ها ندادده بود
کتاب های دیوید گمل یه نقطه مشترک دارن . اونم اینه کهبراشون یه مقدمه میذاره که بعدا بهش زیاد اشاره میشه
شبح شاه
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک