رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
دانشنامه علوم و هنر - جلد ۱
امتیاز دهید
5 / 3.9
با 12 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 3.9
با 12 رای
تفاوت دانشنامه با دایره المعارف در این است که دایره‌المعارف مدخلی هستند، اما در این دانشنامه موضوعی کار شده است. جلد اول این مجموعه پیرامون باستان شناسی است و شامل ۷ بخش، باستان شناسی، زمین شناسی، فیزیک، شیمی، زیست‌شناسی نجوم و پرواز فضایی است.
در این کتاب ما قصد داریم با تاریخ و سیر تحولات برخی از رشته های علوم نظیر باستان شناسی زمین شناسی فیزیک شیمی و پزشکی آشنا شویم. قصد ما مطالعه تاریخ علم است تاریخ ،علم سرگذشت پیدایش و گسترش اندیشه ها و تجربه های انسان از دورانی که در غارها زندگی میکرد و تا امروز که به کرات آسمانی پرواز می.کند میباشد داستان کوشش انسان برای شناختن درست پدیده های طبیعی و یافتن راهکارهای مفید جهت بهره برداری از این پدیده ها، داستانی شورانگیز و پرهیجان است. البته ما خوب میدانیم که آگاهی از جزئیات سیر تحولات هر رشته از علوم بسیار دشوار است و ما تنها نگاهی گذرا بر سیر تحول علوم خواهیم داشت.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hamid
hamid
1389/09/06

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی دانشنامه علوم و هنر - جلد ۱

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
دانشنامه علوم و هنر - جلد ۱
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک