رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
همانند یک استاد بزرگ فکر کنید
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 82 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 82 رای
در پیش‌گفتار کتاب، کوتوف می‌گوید:
«مؤلف در این کتاب شرح خواهد داد که بزرگانی چون باتووینیک، تال، اسمیسلوف، پطروسیان، کرس، برونشتین و جمعی دیگر از اساتید بزرگ معروف چگونه به مطالعه‌ی تئوری‌های شطرنج می‌پرداخته‌اند، یا برای درک رموز استراتژی و تاکتیک، چگونه ذهن خود را پرورش می‌داده‌اند.»
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
Pir pesar
Pir pesar
1389/09/02

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی همانند یک استاد بزرگ فکر کنید

تعداد دیدگاه‌ها:
16
از 1971 که این کتاب توسط استاد بزرگ الکساندر کوتوف تالیف شده تا امروز که ابرکامپیوترها و ابرنرم افزارها پا به عرصه گذاشته اند و تبدیل به دستیاران اصلی بازیکنان حرفه ای در سطح جهان شده اند مطالعه این کتاب با وجوداینکه هیچ ویرایش مجددی هم نداشته هنوز برای هر شطرنج باز حرفه ای یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.
البته همانطور که عنوان کتاب نشان میدهد این کتاب روش بازی کردن شطرنج را آموزش نمیدهد بلکه روش فکر کردن همانند یک استاد بزرگ را آموزش میدهد. در فصل های آغازین به ارتقا مهارت های لازم از قبیل تمرکز و منسجم اندیشی و در فصل های میانی به آموزش درک سرشت و نهاد پوزیسیون ها و پیدا کردن نقطه آغاز برای طرح و در پایان به شیوه های کنترل استرس در مسابقات و کنترل زمان میپردازد.
برای آشنایی با نحوه اصولی و سیستماتیک بازی شطرنج میتوانید کتاب تئوری گشایشها را که در همین سایت است مطالعه کنید
--------------------------------
پی نویس
درجات بین المللی شطرنج به ترتیب استاد فیده (FIDE) استاد بین المللی و در نهایت Grandmaster است. این درجه توسط فیده اعلام میشود وبر اساس امتیازاتی که بازیکنان در مسابقات رسمی بدست میآورند محاسبه میشود
خیلی ممنون .عالی بود . ششم ابتدایی اقای بیگی http://ketabnak.com/images/smilie/sxmas.gif
چرا من نمی تونم بیشتر این کتابها رو دانلود کنم؟
لطفاً راهنمایی کنید.
ممنون
خیلی وقته دنبال کتابهای فروید می گردم .امروز 23/05/1390 این سایت رو پیدا کردم که متاسفانه دیر شده.از دوستانی که کتابهای فروید را دانلود کرده اند خواهش می کنم به آدرس ایمیل من بفرستند[email protected] با تشکر
من نمیتونم خیلی از کتابا رو دانلود کنم از جمله همین کتاب
راهنمایی منید
خیلی کارت درسته . 8-)8-)8-)8-)8-)8-)8-)8-)
نمیدونم چطور تشکر کنم.فقط میگم دمت گرم ;-)
همانند یک استاد بزرگ فکر کنید
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک