رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
عشق توت فرنگی نیست
امتیاز دهید
5 / 4.1
با 41 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.1
با 41 رای
ترمه بعد از قبولی دررشته دندانپزشکی از شیراز راهی تهران میشهد درحالی که پدرش دچار مشکلات مالی وحقوقی کارخونه اش است .. او ساکن خونه عمویش میشود و مشکلات زیادی رو از طرف اقوامش تحمل میکند ولی هیچ کدوم به بدی مزاحمت های گاه و بیگاه خسرو یکی از پسرهای شرور دانشگاه و همچنین پسرعموی تازه از خارج برگشته اش نیست.. در پی این مسائل ترمه باهمفکری دخترعمو و دوستانش تصمیم میگیره یه نامزد قرضی برای رفع مزاحمت این دو نفر پیدا کنه تا اینکه سرانجام ازپارسا دانشجوی ترم آخر دندانپزشکی پسری که ۲ بار ناجی ترمه در مقابل مزاحمت های خسرو بوده کمک میگیرند و بعد از گذاشتن قرار و مدار باهم پارسا تک پسرخوش تیپ و پولدار آقای انصاری نقش خود را آغاز میکند ولی زمان زیادی نمی گذرد که…
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
Reza
Reza
1389/08/19

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی عشق توت فرنگی نیست

تعداد دیدگاه‌ها:
5
محتوای داستان بد نبود ولی تایپ آن واقعا افتضاح بود. بهتر بود برای احترام به خواننده هم که شده حداقل یکبار غلط گیری میشد. موقع خواندن داستان بیشتر از اونکه به موضوعش توجه کنم حواسم به غلطهای بیشمار تایپیش بود و احساس می کردم بهم به عنوان یک خواننده توهین شده. لطفا به این موارد بیشتر توجه کنید. سایت خوب کتابناک هم برای اینکه اعتبارش خدشه دار نشه و مخاطبانش را از دست نده لطفا کیفیت کتابها چه از نظر محتوا و چه از نظر ظاهر را مورد توجه بیشتر قرار بده.
با تشکر از سایت خوبتون
قشنگ بود
هر چند که خوشگل بودن و میخکوب شدن پسر و دختر تو بیشتر رمان های ایرانی اپیدمی شده
خب من که ارتباط بین عشق و توت فرنگی رو متوجه نشدم :stupid:
بی خیال حتما یه ارتباطی دارن دیگه و اما خلاصه داستان:
دختری خوشرو به نام ترمه بار سفر و جمع می کنه میاد تهران تا ادامه تحصیل بده. بعد از یکسری ماجرا پسر عموی تازه از فرنگ برگشته این ترمه خانم یک دل نه همون یک دل عاشق دختر عموش میشه. ترمه خانم هم برای اینکه زن این حضرت والا نشه دست به یه ابتکاری در نوع خودش جالب می زنه که داستانو بخونید متوجه می شید...;-)
عشق توت فرنگی نیست
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک