رسته‌ها
خلاصه کتاب قصه گو
امتیاز دهید
5 / 5
با 1 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 5
با 1 رای
داستان زندگی و موسیقی

معرفی کتاب قصه‌گو:
خلاصه کتاب «قصه‌گو» (The Storyteller) عصاره اثری خودنوشت و صمیمانه است که توسط «دیو گرول» (Dave Grohl)، خواننده، نوازنده و آهنگساز مشهور آمریکایی نوشته شده است. این کتاب که در سال ۲۰۲۱ منتشر شد، روایتی جذاب و صادقانه از زندگی پرفراز و نشیب گرول در دنیای موسیقی راک ارائه می‌دهد.
گرول در این کتاب، خوانندگان را به سفری هیجان‌انگیز در زندگی شخصی و حرفه‌ای خود می‌برد. او از دوران کودکی و نوجوانی خود در ویرجینیا آغاز می‌کند و سپس به روزهای پرشور همکاری با گروه نیروانا، تاسیس گروه فو فایترز و تجربیات متنوعش در صنعت موسیقی می‌پردازد. گرول با صداقت و طنزی خاص، داستان‌های پشت صحنه، لحظات الهام‌بخش و چالش‌های زندگی یک موزیسین را به تصویر می‌کشد. این کتاب نه تنها برای طرفداران موسیقی راک، بلکه برای همه کسانی که به داستان‌های الهام‌بخش علاقه دارند، خواندنی است.

بخشی از کتاب قصه‌گو:
«من همیشه یک رویاپرداز بوده‌ام. گاهی به نظر می‌رسید که رویاهایم بزرگتر از زندگی‌ام هستند، اما این رویاها بودند که مرا به جلو راندند. از همان روزهای اول که در اتاق خوابم در اسپرینگفیلد، ویرجینیا، با چوب‌های بیسبال روی بالش‌هایم درام می‌زدم و خودم را روی صحنه‌ی استادیوم ومبلی تصور می‌کردم، می‌دانستم که زندگی‌ام فراتر از آن خیابان‌های حومه شهر خواهد رفت. نمی‌دانستم چطور یا کی، اما می‌دانستم که اتفاق خواهد افتاد.
و حالا اینجا هستم، سال‌ها بعد، نشسته‌ام و این کلمات را می‌نویسم، در حالی که هنوز هم گاهی باورم نمی‌شود. زندگی من یک داستان عجیب و غریب بوده است، پر از لحظات غیرمنتظره، ماجراجویی‌های دیوانه‌وار و موسیقی... خیلی زیاد موسیقی. از نواختن در زیرزمین‌های نمور واشنگتن دی.سی. تا اجرا در بزرگترین استادیوم‌های جهان، از نوازنده گمنام تا بخشی از یکی از تاثیرگذارترین گروه‌های راک تاریخ، هر لحظه‌اش یک داستان بوده است. و حالا، وقتش رسیده که این داستان‌ها را با شما در میان بگذارم.»
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
20
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
Ketabnak
Ketabnak
1403/06/24

کتاب‌های مرتبط

سرگذشت یک سفر
سرگذشت یک سفر
4 امتیاز
از 4 رای
سنگی بر گوری
سنگی بر گوری
4.3 امتیاز
از 72 رای
روزگار و اندیشه ها - جلد ۲
روزگار و اندیشه ها - جلد ۲
4 امتیاز
از 6 رای
روزگار و اندیشه ها - جلد ۱
روزگار و اندیشه ها - جلد ۱
4.3 امتیاز
از 7 رای
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی خلاصه کتاب قصه گو

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
خلاصه کتاب قصه گو
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک