رسته‌ها
خلاصه کتاب ازدواج سخت است
امتیاز دهید
5 / 5
با 1 رای
امتیاز دهید
5 / 5
با 1 رای
۱۲ گفتگوی صمیمانه برای شادی، مهرورزی و درک متقابل از همسر

معرفی کتاب ازدواج سخت است:
خلاصه کتاب «ازدواج سخت است» (Marriage Be Hard) کوتاه شده کتابی است نوشته «کوین فردریکس» (Kevin Fredericks) و «ملیسا فردریکس» (Melissa Fredericks)، زوج آمریکایی که در سال ۲۰۲۲ منتشر شد. کوین و ملیسا، که به خاطر پادکست محبوبشان «Love Hour» شناخته می‌شوند، در این کتاب تجربیات شخصی خود را از زندگی زناشویی به اشتراک می‌گذارند. آنها با صداقت و طنز، چالش‌های واقعی ازدواج را مورد بررسی قرار می‌دهند و راهکارهایی عملی برای تقویت روابط ارائه می‌کنند. کتاب بر ۱۲ موضوع کلیدی تمرکز دارد که زوج‌ها باید درباره آنها گفتگو کنند، از جمله ارتباطات، مسائل مالی، و انتظارات. هدف نویسندگان این است که به خوانندگان کمک کنند تا روابط شادتر، صمیمی‌تر و پایدارتری داشته باشند.

بخشی از کتاب ازدواج سخت است:
«در کلیسا، تصویری رویایی از ازدواج به ما ارائه می‌شود؛ گویی قولی است که اگر قوانین را رعایت کنیم، به تمام آرزوهایمان و حتی فراتر از آن خواهیم رسید. اما واقعیت همیشه با این تصویر همخوانی ندارد. ما هم با چنین انتظاراتی وارد زندگی مشترک شدیم، اما آنچه در عمل با آن روبرو شدیم، با پایان خوش فیلم‌های رمانتیک که شاهزاده و شاهدخت سوار بر اسب‌های زیبا به سمت خوشبختی می‌تازند، تفاوت زیادی داشت. برای بسیاری از چالش‌های پیش رو آمادگی نداشتیم.
کوین تعریف می‌کند:
خاطره اولین دیدارم با ملیسا همیشه در ذهنم زنده است. اعتراف می‌کنم که احساس می‌کردم وارد یک داستان افسانه‌ای شده‌ام. آگوست ۱۹۹۹ بود، روز اول کلاس یازدهم. وقتی وارد کلاس تاریخ آمریکای خانم چپمن شدم، ملیسا را دیدم که در ردیف چهارم نشسته بود. او بی‌شک زیباترین دختر کلاس بود. اما تنها زیبایی‌اش نبود که توجهم را جلب کرد؛ او در حال گفتگو با چند نفر دیگر بود و طوری صحبت می‌کرد که انگار همه مجذوب حرف‌هایش شده بودند. من هم سعی کردم تا جای ممکن نزدیک به او بنشینم و در همان حال فکر می‌کردم چطور می‌توانم سر صحبت را با او باز کنم...»
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
14
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
Ketabnak
Ketabnak
1403/06/20

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی خلاصه کتاب ازدواج سخت است

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
خلاصه کتاب ازدواج سخت است
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک