رسته‌ها
وضعیت حق تکثیر و مالکیت حقوقی این کتاب مشخص نیست؛ بنابراین امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر در این باره اطلاعاتی دارید، با ما تماس بگیرید. همچنین در صورتی که شما نسبت به این اثر محق هستید، می‌توانید اجازه انتشار تمام یا بخشی از نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید، یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «فروش کتاب الکترونیکی» را در بخش راهنما مطالعه کنید.

سریر سخن: مجموعه مقالات دومین همایش پژوهش های ادبی

سریر سخن: مجموعه مقالات دومین همایش پژوهش های ادبی
امتیاز دهید
5 / 4
با 1 رای
امتیاز دهید
5 / 4
با 1 رای
ب‍رگ‍زارک‍ن‍ن‍ده‌: مرکز تحقیقات زبان و ادبیات فارسی دانشگاه تربیت مدرس، انجمن علمی زبان و ادبیات فارسی دانشگاه الزهرا
به کوشش: حسن ذوالفقاری

از مقدمه کتاب:
مجموعه سریر سخن حاصل تحقیق و تدقیق جمعی از پژوهشگران زبان و ادبیات فارسی است که به صورت مقالات علمی در دومین همایش پژوهشهای ادبی اسفندماه ۱۳۸۲ در دانشگاه تربیت مدرس ارائه شده است.
مرکز تحقیقات زبان و ادبیات فارسی با همکاری انجمن علمی زبان و ادبیات فارسی دانشگاه الزهرا و جمعی از سازمانها و نهادهای فرهنگی و دانشگاهی به منظور فراهم کردن عرصه ای برای ارائه جدیدترین دستاوردهای تحقیقی استادان و دانشجویان زبان و ادبیات فارسی، هر دو سال یک بار اقدام به برگزاری نشستهایی با عنوان همایش پژوهشهای ادبی کرده است و از این طریق بسیاری از پژوهشگران توانسته اند در محیطی علمی یافته های پژوهشی خود را عرضه کنند و در تعامل با دیگر محققان داخلی و خارجی موجبات بالندگی و شکوفایی زبان و ادبیات فارسی را در جهان ایرانی فراهم سازند. در این همایش جمعی از استادان کرسیهای زبان فارسی سه کشور همجوار از جمله افغانستان تاجیکستان و ازبکستان نیز با قرائت مقاله حضور داشتند.
با اعتراف به ارزش بالای بسیاری از مقالات مجموعه سریر سخن، تنها مشتمل بر ۶۵ مقاله از مجموع ۱۴۸ مقاله ارائه شده در خلاصه مقالات همایش است که با توجه به کثرت تعداد مقالات و حجم بالای هر مقاله و محدودیتهای دبیرخانه همایش انتخاب شده است. ملاک انتخاب مقالات چاپ شده کسب حداقل ۷۵ درصد امتیاز جدول سه داوری علمی بوده است. مجموعه مقالات تایید شده پس از داوری نهایی و کسب اطمینان از صاحبان مقاله در عدم چاپ آنها در نشریات دیگر برای ویرایش ادبی و فنی آماده شد...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
نانوشته
نانوشته
1403/05/31
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی سریر سخن: مجموعه مقالات دومین همایش پژوهش های ادبی

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
سریر سخن: مجموعه مقالات دومین همایش پژوهش های ادبی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک