رسته‌ها
خلاصه کتاب شفای زندگی
امتیاز دهید
5 / 5
با 1 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 5
با 1 رای
راهنمای جامع خودشناسی با رویکردی عملی و معنوی برای غلبه بر چالشهای روحی و جسمی

معرفی کتاب شفای زندگی:
کتاب «شفای زندگی» (You Can Heal Your Life) درون‌مایه اثری الهام‌بخش و تحول‌آفرین از لوئیز ال هی (Louise L. Hay)، نویسنده و مدرس آمریکایی در زمینه رشد فردی است که در سال ۱۹۸۴ منتشر شد. این کتاب که به بیش از ۵۰ زبان ترجمه شده، یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های خودیاری در جهان به شمار می‌رود.
لوئیز ال هی در این کتاب، بر اساس تجربیات شخصی و سال‌ها کار با مراجعان، ارتباط بین افکار و باورهای ما با سلامت جسمی و روانی‌مان را بررسی می‌کند. او معتقد است که با تغییر الگوهای فکری و استفاده از تاکیدهای مثبت، می‌توانیم بر مشکلات زندگی غلبه کرده و سلامتی، شادی و موفقیت را به زندگی خود جذب کنیم. کتاب شامل تمرینات عملی، مدیتیشن‌ها و تکنیک‌هایی است که خوانندگان را در مسیر خودشناسی و بهبود زندگی یاری می‌کند.

بخشی از کتاب شفای زندگی:
«زندگی بسیار ساده است. آنچه به آن می‌دهیم، به ما بازمی‌گردد. آنچه فکر می‌کنیم، تجربه می‌کنیم. من معتقدم که همه، از جمله شما و من، ۱۰۰٪ مسئول همه چیز در زندگی‌مان هستیم. هر اتفاق خوب و هر به اصطلاح اتفاق بد. ما با افکار و کلمات خود، تجربیات زندگی‌مان را خلق می‌کنیم. ذهن بسیار قدرتمند است و افکاری که انتخاب می‌کنیم، واقعیت ما را شکل می‌دهند.
اگر می‌خواهید زندگی‌تان را تغییر دهید، باید الگوهای فکری خود را تغییر دهید. هر فکری که دارید و هر کلمه‌ای که می‌گویید، یک تایید است. شما همیشه در حال تایید چیزی هستید. مشکل این است که اغلب اوقات، ما از این قدرت آگاه نیستیم و ناخودآگاه افکار و کلمات منفی را تکرار می‌کنیم. اما خبر خوب این است که می‌توانیم این الگو را تغییر دهیم. با آگاهی از افکارمان و انتخاب آگاهانه تاکیدهای مثبت، می‌توانیم تغییرات مثبتی در زندگی‌مان ایجاد کنیم. من همیشه می‌گویم: 'زندگی مرا دوست دارد!' و واقعا این‌طور است.»
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
26
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
Ketabnak
Ketabnak
1403/05/29

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی خلاصه کتاب شفای زندگی

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
خلاصه کتاب شفای زندگی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک