رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر در این باره اطلاعاتی دارید یا در مورد این اثر محق هستید، با ما تماس بگیرید.

فروغ فرخزاد: جاودانه زیستن، در اوج ماندن

فروغ فرخزاد: جاودانه زیستن، در اوج ماندن
امتیاز دهید
5 / 0
با 0 رای
درباره:
فروغ فرخزاد
امتیاز دهید
5 / 0
با 0 رای
به کوشش: بهروز جلالی پندری

ش‍ام‍ل ن‍ام‍ه‌ه‍ا، م‍ص‍اح‍ب‍ه‌ه‍ا، م‍ق‍الات و خ‍اطرات ف‍روغ ب‍ه ه‍م‍راه‌: م‍ج‍م‍وع‍ه م‍ق‍الات‌، خ‍اطرات‌، ن‍وش‍ت‍ه‌ه‍ا و س‍روده‌ه‍ا درب‍اره ش‍ع‍ر و زن‍دگ‍ان‍ی ف‍روغ‌

این کتاب در سه بخش فراهم آمده است:
بخش اول، شامل کلیه آثار منثور فروغ فرخزاد، اعم از مصاحبه‌ها، مقالات، نامه‌ها و خاطره‌نگاری‌های اوست. در این بخش بسیاری از اندیشه‌های شاعرانه فروغ در جای‌جای نثر روشن او خود را می‌نمایاند. همچنین در نامه‌ها وخاطره‌نگاری‌های او می‌توان دنیای اندیشگی او را باز شناخت و از این شناخت در توضیح و تفسیر اشعار او بهره جست. نیز این بخش اسناد دست اولی از زندگانی فروغ به دست می‌دهد که با قلم و بیان خود او رقم خورده است.
بخش دوم کتاب به مقالاتی که از دیرباز تاکنون درباره فروغ و هنر شاعری او نوشته شده اختصاص یافته است. در این بخش مقالاتی درج گردیده که می‌تواند گوشه‌ای از هنر شاعری و با زندگانی شاعر را روشن سازد. بخش سوم کتاب به سروده‌های شاعران محاصره درباره فروغ اختصاص یافته و کوشش شده تا مجموعه کاملی از مرثیه‌ها و ستایش‌های شاعران معاصر درباره افول زندگانی فروغ شعر معاصر درباره افول زندگانی فروغ شعر معاصر در این بخش درج گردد.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
نانوشته
نانوشته
1403/04/10
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی فروغ فرخزاد: جاودانه زیستن، در اوج ماندن

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
فروغ فرخزاد: جاودانه زیستن، در اوج ماندن
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک