رسته‌ها
وضعیت حق تکثیر و مالکیت حقوقی این کتاب مشخص نیست؛ بنابراین امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر در این باره اطلاعاتی دارید، با ما تماس بگیرید. همچنین در صورتی که شما نسبت به این اثر محق هستید، می‌توانید اجازه انتشار تمام یا بخشی از نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید، یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «فروش کتاب الکترونیکی» را در بخش راهنما مطالعه کنید.

دایره المعارف مصور زرین - جلد ۲

دایره المعارف مصور زرین - جلد ۲
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 4 رای
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 4 رای
از مقدمه کتاب:
کتابی که اکنون با عنوان دایره المعارف مصوّر زرّین پیش رو دارید. اولین مجموعه علمی، فنی، فرهنگی، ادبی، هنری است که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در دسترس مشتاقان قرار می گیرد. به دنبال تغییرات مهمی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران و فروپاشی کمونیسم در کشور شوراها در دنیا به وجود آمد، لزوم بازبینی تجدید نظر کلی در اکثر مطالب و محتویات تمامی کتبی که با عناوین اطلاعات عمومی یا دایره المعارفهایی که در حقیقت شکل اطلاعات عمومی را داشتند و در دسترس علاقه مندان بودند بیش از پیش مدنظر تمامی دست اندرکاران فرهنگ و ادب جامعه مان بود. مدیر و سایر همکاران در انتشارات زرین که همواره سعه صدر و روحیه فرهنگی را پشتوانه بلند همتی خود قرار داده اند و در چاپ و نشر آثار ماندگار از هیچ تلاشی فروگذار نیستند از نخستین اشخاصی بودند که به ضرورت انجام این کار بزرگ و سنگین پی بردند و مقدمات تالیف و نگارش این گنجینه را در چهار سال قبل فراهم آوردند.
در تدوین کتاب حاضر تمامی کتب مرجع از جمله دایره المعارفها، اطلاعات عمومی ها، دانشنامه ها، فرهنگها، کتب رجال، مجلات علمی، فرهنگی، ادبی، طبی، ورزشی، سینمایی و تاریخی، مددکار نویسنده بوده است. بدین صورت که تمام مطالب مفید علمی، فرهنگی و هنری و غیره مندرج در این منابع پس از بررسی دقیق در صحت آنها و کسب اطمینان کامل از سندیت شان به صورت مختصر و موجز در کتاب حاضر عرضه شده است.
در کتاب حاضر ضمن درج هزاران مطلب و موضوع سودمند در مورد موسیقی تئاتر، سینما، ورزش، نجوم، ریاضیات، فیزیک، شیمی، فنون ادبی، سبکها و مکاتب ادبی، مکاتب نقاشی، فهرست اختراعات و اکتشافات، لیست برندگان جوایز نوبل و اسکار، آثار تاریخی ایران و سایر کشورهای جهان مسایل جغرافیای سیاسی و اقتصادی ایران و جهان - بخصوص بعد از تحولات اساسی در اروپای شرقی - شرح حال صدها تن از مشاهیر جهان اعم از نویسنده، شاعر، سیاستمدار، هنرمند، مخترع، مکتشف، مورخ ... بدون در نظر گرفتن ملیت و مذهب و تخصص آنها به صورت الفبایی در بخشی به نام مشاهیر جهان آورده شده است.
انتخاب این روش در ارائه اطلاعات مربوط به شخصیتها اولین امتیازش این است که خواننده را از سردرگمی نجات خواهد داد...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
RamsayBolton
RamsayBolton
1403/04/06

کتاب‌های مرتبط

جملات منحصر بفرد Unique Sentences
جملات منحصر بفرد Unique Sentences
4.2 امتیاز
از 36 رای
دانشنامه اکونومیست
دانشنامه اکونومیست
4.3 امتیاز
از 15 رای
هزار و یک شگفتی
هزار و یک شگفتی
4.2 امتیاز
از 6 رای
دایره المعارف روابط جنسی
دایره المعارف روابط جنسی
4.5 امتیاز
از 174 رای
مسیح (ع) منتظر مهدی (عج)
مسیح (ع) منتظر مهدی (عج)
4.3 امتیاز
از 12 رای
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی دایره المعارف مصور زرین - جلد ۲

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
دایره المعارف مصور زرین - جلد ۲
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک