رسته‌ها
وضعیت حق تکثیر و مالکیت حقوقی این کتاب مشخص نیست؛ بنابراین امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر در این باره اطلاعاتی دارید، با ما تماس بگیرید. همچنین در صورتی که شما نسبت به این اثر محق هستید، می‌توانید اجازه انتشار تمام یا بخشی از نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید، یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «فروش کتاب الکترونیکی» را در بخش راهنما مطالعه کنید.
طراحی عکس
امتیاز دهید
5 / 4
با 2 رای
نویسنده:
مترجم:
رعنا جوادی
امتیاز دهید
5 / 4
با 2 رای
از مقدمه ناشر:
امروزه عکس جزئی جدایی ناپذیر از مجموعه فعالیتها و زندگی فرهنگی مردم جهان محسوب می شود. ما بدون عکسمان در ثبت شرایط زیستی و حتی اثبات هویت خود در جریانات روزمره اداری دچار مشکل می شویم از نگاهی دیگر جایگاه ویژه این هنر به عنوان یک رسانه در امر اطلاع رسانی به گونه ای وسعت یافته که حیرت بشر را برانگیخته است.
تاریخ پیدایش عکاسی به اوایل قرن نوزدهم باز می گردد. دورانی که سلطه هنر نقاشی را در نحوه نگرش عکاسان دوران آغازین به خوبی میتوان تشخیص داد اما جذابیت ذاتی این هنر و تلفیق آن با امکانات فنی، باعث شد که طی مراحل تکامل فنی ابزار و ادوات عکاسی، سرعتی اعجاب انگیز پیدا کند. طبعاً هرچه ابزار کار متکامل تر میشد، میزان راحتی و سهولت استفاده از آنها نیز فزونی می یافت. این خصوصیات مجموعاً باعث شیاع هنر عکاسی شد. اما در ایران هنوز ۱۰ سالی بیش از ظهور فن و هنر عکاسی در اروپا نگذشته بود که مردم ما با این هنر جادویی آشنا شدند و به کار عکاسی پرداختند. تاریخ غرورآفرین عکاسی در ایران و قدمت آشنایی مردم با این هنر، موجب برجای ماندن اسناد و آثار ارزشمندی شده است که خود به خود هر پژوهشگر اهل فن و هر مسئولی را موظف میسازد تا نسبت به شناسایی، گردآوری حفظ و نگهداری و عرضه اسناد و آثار برجای مانده از این تاریخ سراسر تلاش و سرشار از ابتکار و نوآوری کمر همت بر بندد...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:

کتاب‌های مرتبط

تئاتر پداگوژیک و برشت
تئاتر پداگوژیک و برشت
5 امتیاز
از 2 رای
آموزش مبانی فتوشاپ
آموزش مبانی فتوشاپ
5 امتیاز
از 1 رای
دیدنیها - شماره 41 - آبان 1396
دیدنیها - شماره 41 - آبان 1396
5 امتیاز
از 1 رای
مفهوم فیلم
مفهوم فیلم
4.2 امتیاز
از 9 رای
هزار واژه هنر ۱
هزار واژه هنر ۱
4 امتیاز
از 3 رای
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی طراحی عکس

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
طراحی عکس
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک