رسته‌ها
وضعیت حق تکثیر و مالکیت حقوقی این کتاب مشخص نیست؛ بنابراین امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر در این باره اطلاعاتی دارید، با ما تماس بگیرید. همچنین در صورتی که شما نسبت به این اثر محق هستید، می‌توانید اجازه انتشار تمام یا بخشی از نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید، یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «فروش کتاب الکترونیکی» را در بخش راهنما مطالعه کنید.

آشنایی با کتابخانه های آموزشگاهی

آشنایی با کتابخانه های آموزشگاهی
امتیاز دهید
5 / 3.5
با 2 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 3.5
با 2 رای
از متن کتاب:
کتابخانه های آموزشگاهی برای گسترش فرهنگ کتابخوانی اهمیت ویژه ای دارند و از جهات مختلف قابل توجه هستند. مراکز آموزشی و نظام رسمی آموزش و پرورش متولی آموزش علمی و تربیت اخلاقی کودکان و نوجوانان است. همین امر اقتضاء می کند کتابخانه به عنوان اصلی ترین عنصر این مجموعه مورد توجه و بهره برداری قرار گیرد. آنچه که استفاده هدفمند از کتاب و کتابخوانی را در نظام آموزشی به عنوان امری حیاتی درآورده است ضرورتهای زیر است:
۱- خودآموزی تاثیری عمیق و ماناتر در اذهان کودکان و نوجوانان دارد.
۲- تاثیر آموزشهای غیر مستقیم بیشتر از آموزشهای مستقیم است.
۳- محدودیت زمانی در نظام آموزشی رسمی مانع از این است که تمام نیازهای علمی متعلمین را بتوان برآورده کرد. ۴- معلمین و مربیان با تمام تواناییهای علمی به خاطر گسترش و رشد شعب مختلف علوم قادر به پاسخگویی همه نیازهای علمی مخاطبین خود نیستند.
۵- نیازهای متنوع و سلیقه های عدیده علمی، تکنیکی ادبی هنری و ... دانش آموزان ایجاب می کند که کتابخانه ای متنوع در آموزشگاه وجود داشته باشد...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
نانوشته
نانوشته
1403/04/25
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی آشنایی با کتابخانه های آموزشگاهی

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
آشنایی با کتابخانه های آموزشگاهی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک